Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Er det bare meg som synes LOST ikke er så utrolig spennende som alle sier? Hittil har det vært et par bra episoder, resten har vært kjedelige... Når skal denne utholdelige spenningen begynne?
@line Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Helt enig. Det er irriterende langdrygt!!! Føler meg nesten snytt etter endt episode, men måå jo bare se det da vettu. Lurer jo fælt på hva det er som rusler og rasler i buskene....hm!! @line
Cr@sh Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Lurer jo fælt på hva det er som rusler og rasler i buskene....hm!! Jeg også.... det er jo lenge siden vi har sett eller hørt noe til det da.... Hmmm...
Annie Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Enig med dere. Detter er ingen "neglbiterserie" som det ble fortalt.
Amanja Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har bare sett en episode av Lost, og kommer nok ikke til å se flere.. litt for kjedelig for meg.
Felixa Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 Helt enig, jeg venter fortsatt på denne utrolige spenningen...
Gjest en gjest Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Enig i at den er oppskrytt. Den har jo fått så mye blæst rundt seg, og noen sa at dette er en serie som kan slå Twin Peaks i både spenning og genialitet. Men jeg må innrømme at jeg fortsatt følger med, i håp om at den skal bli bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 har sett til og med episode 18, og en vet ikke noe spesielt mer om hva som foregår på øya da heller.. 8)
Elanor Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 Jeg syns spenningen ligger i: "Hva i svarte er det som foregår her???" Det skjer så mange uforklarlige ting, og det er ikke bare monsteret i buskene. Jeg har blitt fullstendig hekta på denne serien, og teller minuttene til neste episode. Forrige episode var så utrolig vakker! *sukk* 2 timer igjen til neste episode...
Malou Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Jeg syns spenningen ligger i: "Hva i svarte er det som foregår her???" Det skjer så mange uforklarlige ting' date=' og det er ikke bare monsteret i buskene.[/quote'] Enig! Men jeg kan godt forstå at folk som forventer nervepirrende spenning i hver eneste episode blir litt skuffet. Dessuten synes jeg personene i serien og historien deres er interessant nok i seg selv, selv om det ikke skjer så mye hele tiden. Dessuten skjer det nok litt mer snart.
Annie Skrevet 16. mars 2005 #12 Skrevet 16. mars 2005 Forrige episode var så utrolig vakker! *sukk* HÆÆÆ????? VAKKER??? Hva var det jeg ikke så forrige uke? Hva gjorde den vakker? :o
Elanor Skrevet 16. mars 2005 #13 Skrevet 16. mars 2005 Hehe... Det er nok to ganske forskjellige knapper man skal trykke på for å nå våre to følelsesliv. Jeg syns historien om "hobbiten" var mildt sagt rørende. Hvordan det å spille i bandet forandret seg fra å være om musikken, til bli hele identiteten. Og så sitter man der innesperret i sin egen konkong, og må kjempe seg ut - helt på egen hånd. Og så lykkes man. Det syns jeg var vakkert!
Arkana Skrevet 16. mars 2005 #14 Skrevet 16. mars 2005 Du er ikke den eneste. Jeg synes den er kjedelig.
Gjest Madeline Skrevet 16. mars 2005 #15 Skrevet 16. mars 2005 Jeg liker serien. Skal definitivt se resten. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #16 Skrevet 16. mars 2005 Hehe... Det er nok to ganske forskjellige knapper man skal trykke på for å nå våre to følelsesliv. Jeg syns historien om "hobbiten" var mildt sagt rørende. Hvordan det å spille i bandet forandret seg fra å være om musikken, til bli hele identiteten. Og så sitter man der innesperret i sin egen konkong, og må kjempe seg ut - helt på egen hånd. Og så lykkes man. Det syns jeg var vakkert! Spiller Kurt i serien?
Gjest en annen gjest Skrevet 16. mars 2005 #17 Skrevet 16. mars 2005 Spiller Kurt i serien? Vet ikke om du prøver å være morsom eller prøver å stille et spørsmål... Om det er et spørsmål så sikter hun nok til skuespilleren Dominic Monaghan som spiller Charlie i Lost og som også spilte hobbiten Munti i Ringenes Herre.
Gjest POrselen Skrevet 17. mars 2005 #18 Skrevet 17. mars 2005 Jeg venter også på noe mere spenning....... synes dette begynner å bli langdrygt. Jeg pleier ikke å orke å følge med på tvserier men bestemte meg for å prøve å følge med denne, men det holder hardt må jeg si.
Malou Skrevet 17. mars 2005 #19 Skrevet 17. mars 2005 Man kan jo som alltid velge å ikke se serien, altså hvis man synes den er kjedelig. Hvorfor fortsette?
MiniMjau Skrevet 17. mars 2005 #20 Skrevet 17. mars 2005 Ikke så veldig nifst og skummelt nei, men likevel en ok serie. Spennende å bli "kjent" med de enkelte karakterene i disse tilbakeblikkene. Må skje noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå