Kokokos Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Har falt pladask for disse skoene, men finner dem bare til salgs på Get Inspired og der har de ikke igjen størrelsen min... ☹️ Noen som kan hjelpe meg med å finne en annen forhandler? På forhånd tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 På 17.9.2018 den 20.40, Kokokos skrev: Har falt pladask for disse skoene, men finner dem bare til salgs på Get Inspired og der har de ikke igjen størrelsen min... ☹️ Noen som kan hjelpe meg med å finne en annen forhandler? På forhånd tusen takk! Hei! Finner ikke skoene og jeg er god på å lete altså.😉 Fant noen som liknet litt på Zalando og de har inne i str. 36-41.👍 Anonymkode: 8bcb6...f70
Kokokos Skrevet 21. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2018 Tusen takk for hjelpa! Typisk! 😕
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 Alt håp er ikke ute. Legg igjen mailen din og du får beskjed når din størrelse er kommet i retur. Dette har reddet meg ofte!!! 👍😊 Tvitvi☘️ Anonymkode: 8bcb6...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå