AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #21 Skrevet 1. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, prøver også å bli gravid. Er det viktig at vi bruker kondom i begynnelsen etter at jeg har slutten på p-piller, slik at jeg får mensen tilbake? Eller har det ingenting å si? Anonymkode: faf8d...c43 Det har ingenting å si. Anonymkode: 1683d...09d
Prøver18 Skrevet 1. november 2018 #23 Skrevet 1. november 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, prøver også å bli gravid. Er det viktig at vi bruker kondom i begynnelsen etter at jeg har slutten på p-piller, slik at jeg får mensen tilbake? Eller har det ingenting å si? Anonymkode: faf8d...c43 Menstruasjon og reproduksjon er styrt av dine hormoner, ikke om du bruker kondom eller ikke. Du har veldig liten sjanse til å bli gravid om du har sex med kondom.
frk.Sanna Skrevet 1. november 2018 #24 Skrevet 1. november 2018 Trene jevnt og trutt, kutte ned på karbo/søtsaker. Ellers kose deg med mannen og temping😃👍🏻
kvinne35+ Skrevet 2. november 2018 #25 Skrevet 2. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, prøver også å bli gravid. Er det viktig at vi bruker kondom i begynnelsen etter at jeg har slutten på p-piller, slik at jeg får mensen tilbake? Eller har det ingenting å si? Anonymkode: faf8d...c43 kjør på, det med kondom er bare når man har vært gjennom komplikasjoner som ufrivillig abort f.eks.
AEMS Skrevet 19. november 2018 Forfatter #26 Skrevet 19. november 2018 På 1.11.2018 den 20.17, AnonymBruker skrev: Hei, prøver også å bli gravid. Er det viktig at vi bruker kondom i begynnelsen etter at jeg har slutten på p-piller, slik at jeg får mensen tilbake? Eller har det ingenting å si? Anonymkode: faf8d...c43 kondom har ingenting å si på om du får mensen tilbake? eller misforstår jeg hva du spør om? når du slutter på p-pillen kommer mensen ganske raskt, men kondom har ingen hensikt mtp det.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #27 Skrevet 19. november 2018 7 timer siden, AEMS skrev: kondom har ingenting å si på om du får mensen tilbake? eller misforstår jeg hva du spør om? når du slutter på p-pillen kommer mensen ganske raskt, men kondom har ingen hensikt mtp det. Nei, tenker på graviditet. Har lest at noen får SA i første PP. Og at noen leger anbefaler å komme inn i syklus før de starter prøvingen. Anonymkode: faf8d...c43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå