Babyface 3 Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Noen som har hatt akutt pancreatitt/ bukspyttkjertelbetennelse her? Jeg har akkurat fått diagnosen idiopatisk akutt pancreatitt . Det betyr at de ikke vet hva som utløste bukspyttkjertelbetennelsen. Den er på retur nå, og blodprøvene er bedre. Men det jeg lurer på er hvordan man skal forholde seg videre, (etter betennelsen) mtp. mat, alkohol osv. ? Det fikk jeg ingen informasjon om. Har googlet litt og lest, men vil gjerne høre om noen har erfaringer med dette. 😊
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Bestill time hos lege og få forklaring og veiledning. Dette er ang din egen helse og ditt beste og det skal ikke komme fra folk på et forum... Anonymkode: 4173c...c3a
Babyface 3 Skrevet 17. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2018 Det er mulig jeg gjør det ja, men vil allikevel høre med folk her inne.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 1 hour ago, Babyface 3 said: Det er mulig jeg gjør det ja, men vil allikevel høre med folk her inne. Det endokrine systemet i kroppen er såpass kompleks at folk her inne kan ikke synse over en tekst og gi deg råd. Det må settes sammen av kyndige fagfolk (leger, endokriniologer, ernæringsfysiolog etc) Anonymkode: 4173c...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå