AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 som gjør avtaler og bryter dem? I så fall hvorfor gjør du det? Synes folk altfor ofte sier de skal komme innom på en bestemt dag, på et bestemt tidspunkt, men så dukker de ikke opp og gir heller ikke beskjed. Hvorfor gir dere ikke beskjed? Anonymkode: 90412...2ab 9
AnAngel Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Nei, er ikke en av dem, men hjelpes hvor mange jeg møtt! Rettere sagt ikke møtt 😄 Fryktelig irriterende. Det er helt greit å ombestemme seg, men da gir man beskjed. Ren og skjær folkeskikk. 2
Trolltunge Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Har handlet på finn i mange år, og kun brutt en avtale. Den glemte jeg. Beklaget selvfølgelig, og møtte opp på ny avtale. Har ikke tall på hvor mange som har brutt avtaler når jeg selv selger/gir bort. Utrolig irriterende!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: som gjør avtaler og bryter dem? I så fall hvorfor gjør du det? Synes folk altfor ofte sier de skal komme innom på en bestemt dag, på et bestemt tidspunkt, men så dukker de ikke opp og gir heller ikke beskjed. Hvorfor gir dere ikke beskjed? Anonymkode: 90412...2ab I kveld skjedde det faktisk meg! Barnepike kom ikke som avtalt og alt ble stress så jeg glemte det bort helt til jeg fikk melding av den snille damen. Følte meg virkelig fæl! Anonymkode: 1d693...a6f
Kalevala Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 Nei, jeg holder alltid det jeg lover. Men av samme erfaring som deg, skriver jeg nå alltid dette når jeg skal selge noe: "Selges til den første som faktisk henter" 1
Uglems Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 Aah irriterende.. eller de som ikke svarer på annonser. Og hvis de svarer, er de frekke i tonen.
Gjest Solstråletårer Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 49 minutter siden, Uglems skrev: Aah irriterende.. eller de som ikke svarer på annonser. Og hvis de svarer, er de frekke i tonen. Jeg gir bort en del på finn. Og får gjerne ganske mange svar jeg orker ikke å svare alle sammen. Og så har du de som spørr om det som sto i annonsen. Type hvilken farge er det. Når det sto svart bord. Eller kan du kjøre det til meg når det står må hentes.
Kitcat Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 Kjøper og selger en god del på Finn og opplever en del useriøse folk, ja. Håper at Finn videreutvikler system for at man kan rate/gi poeng til både kjøper og selger slik som for eksempel airbnb. Da blir det press på folk om å holde avtaler og opptre mer seriøst for å unngå dårlig rating.
Uglems Skrevet 19. september 2018 #9 Skrevet 19. september 2018 På 17.9.2018 den 22.16, Solstråletårer skrev: Jeg gir bort en del på finn. Og får gjerne ganske mange svar jeg orker ikke å svare alle sammen. Og så har du de som spørr om det som sto i annonsen. Type hvilken farge er det. Når det sto svart bord. Eller kan du kjøre det til meg når det står må hentes. Ja, man må jo lese annonsen ordentlig først. Men om man gjør det..og folk ikke svarer. Det er så irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå