Gå til innhold

Kan en mann være sexy selv om han er overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær dønn ærlig jenter.

Anonymkode: cfb4f...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt!

Min mann er kanskje 20-30 kg overvektig. Alt har med hvordan man bærer seg og fører seg.

Anonymkode: 143aa...316

• Liker 7
Skrevet

Litt "stor" slik at han har bmi som tipper mot overvekt- ja, dersom det er snakk om for det meste muskler.

Skrevet

Det vil jeg si. Men det kommer jo an på helheten. 

Anonymkode: ef344...0e4

• Liker 2
Skrevet

Direkte bløtfedme er turnoff. Noen kilo for mye på en kraftig kar er noe annet. Litt mage er bare kos, hvis han er ok ellers.

Anonymkode: 50fa7...7b7

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Nei, ingen menn er sexy!

• Liker 2
Skrevet

Ja, men må ha normal høyde, sexy utstråling og sterke overarmer for å funke hos meg. Ikke bare feit og dvask liksom. Hadde en strålende sexpartner som definitivt hadde noen kilo for mye, tenkte ikke over det med han for å si det sånn 😍

Anonymkode: 02963...49b

• Liker 2
Skrevet

Ikke for meg, men det er godt vi er forskjellige!

Anonymkode: 28e2d...e10

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg dame, men har hatt en del samtaler om dette, med mange forskjellige jenter, og konsensus er at de kan være sexy, men de fleste sa det var avhengig av at det var muskler under fettet... Litt sånn "lumberjack" på en måte.

Endret av Yme
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Lett overvektig, absolutt. Like tiltrekkende som om han veide 10 kilo mindre. Spesielt om man er aktiv. 

Svært overvektig, nei. Dessverre. 

Men ja, @Yme sin hypotese stemmer på meg. «Må» være litt trent/aktiv. Ikke kroppsbyggersize liksom, det tenner meg like lite som mye overvekt. 

Endret av Fjolleri
Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, ingen menn er sexy!

Jo 🙂 faktisk. De er ikke dusinvare, men de fins! I fåtall riktignok, men dog.

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jo 🙂 faktisk. De er ikke dusinvare, men de fins! I fåtall riktignok, men dog.

Kommer an på øyet som ser 🙂

Skrevet

Ja. 

Ólafur Darri Olafsen

• Liker 1
Skrevet

Absolutt!! En selvsikker mann med god utstråling og glimt i blikket kan være dritsexy sjøl om han er overvektig. Det er mange ting som kan være tiltrekkende forutenom kropp og utseende! 😁

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Pittepitt skrev:

Absolutt!! En selvsikker mann med god utstråling og glimt i blikket kan være dritsexy sjøl om han er overvektig. Det er mange ting som kan være tiltrekkende forutenom kropp og utseende! 😁

Helt enig! Selvsikkerhet har så mye og si. Humor også :) 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Pittepitt skrev:

Absolutt!! En selvsikker mann med god utstråling og glimt i blikket kan være dritsexy sjøl om han er overvektig. Det er mange ting som kan være tiltrekkende forutenom kropp og utseende!  😁

Det er det absolutt. Men jeg synes også enkelte menn kan ha et veldig tiltrekkende ytre selv om de er overvektige. Store, sterke, kraftige, hårete bamser... 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...