Gå til innhold

Vil du ha et gratis, digitalt portrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Edit til moderator: Venligst ikke slett noen av innleggene i denne tråden, selv om de er off topic.

Jeg øver på portretter og farge, så hvis du er interessert i et gratis portrett, er det bare å si ifra. (Maleriene tar lang tid å lage, og hvis det er flere som ønsker portretter, velger jeg de jeg liker best, så det har ingen ting å si om du er først til mølla eller ikke)

Jeg er ikke en flink fotograf, så det er best om du har et bilde fra før, som du tenker kunne vært kult å ha som maleri.

Slenger med det forige maleriet jeg lagde, som er et digitalt oljemaleri, så dere kan se hvordan jeg jobber. 

Edit: Jeg er latterlig dårlig på portretter av barn, så jeg gidder ikke en gang å prøve :ler:

Soleng_002.thumb.jpg.bbccdfb2775a4cf70d13d0762f6f4b5c.jpg

Endret av Yme
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var et flott maleri, Yme. 

Jeg vil gjerne ha malt portrett av meg, jeg sender deg en pm med bilde hvis du sier ja til at det er greit. :) 

Endret av Sala Q
Greit med riktig navn...
Skrevet
2 minutter siden, Sala Q skrev:

Det var et flott maleri, Yme. 

Jeg vil gjerne ha malt portrett av meg, jeg sender deg en pm med bilde hvis du sier ja til at det er greit. :) 

Takk, Sala! 

Bare å sende bilde på PM, så ser jeg om jeg kan bruke det :nigo:

3 minutter siden, SVK skrev:

WOW, utrolig flott maleri! Er det en kjendis?

Tusen takk! Bildet jeg så etter, fant jeg på Instagram. Ikke en kjendis 😊

Skrevet

Oi, det var utrolig nydelig! Du er kjempeflink! :):)

Skrevet

Jeg vil gjerne hvis dette er alvor.

Skrevet

Så flink du er, Yme! Slenger en PM i din retning, så får du bestemme selv om du vil male meg :)

Skrevet

Snakker om storm i et vannglass.

@Yme: Kan du gjøre meg veltrent, halvnaken og ridende på en enhjørning?

Skrevet (endret)
11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Snakker om storm i et vannglass.

@Yme: Kan du gjøre meg veltrent, halvnaken og ridende på en enhjørning?

Stormer er jo veldig inn for tiden. Vi får gi den et pent kvinnenavn, både i tradisjon og kvinnehatets ånd.

Rør sammen de greiene der i Photoshop, så skal jeg male deg, din lille tøs. Pass på at det er bra oppløsning og at kantene er skarpe og tydelige. Jeg er avhengig av å kunne forstørre mye og se detaljer ❤️

13 timer siden, Stueloff skrev:

Så flink du er, Yme! Slenger en PM i din retning, så får du bestemme selv om du vil male meg :)

Er det greit for deg at jeg laster opp progresjonsbilder av maleriet her, så folk ser hvordan det gjøres? ( både progresjonsbilder av maleriet, og hvordan jeg går frem for å fange deg i kjelleren min, selvfølgelig, siden enkelte var interesserte i den biten)

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

13 timer siden, Sirinna skrev:

Jeg vil gjerne hvis dette er alvor.

Hvis stueloff syns det er greit at jeg legger ut maleriet jeg lager av henne, skal jeg ta skjermbilder under prosessen, så du får se om det er på alvor eller ikke før du bestemmer deg. Bra plan?

Endret av Elaine Marley
Skrevet
13 timer siden, Newroz skrev:

Oi, det var utrolig nydelig! Du er kjempeflink! :):)

Takk ❤️

Skrevet

Trodde nesten dette var en tråd som ''gjett hvilken kjendis jeg har tegnet i paint''! Hvor man skulle si karistiske trekk med seg selv også skulle noen tegne deg i paint :fnise:

Skrevet (endret)
5 timer siden, Yme skrev:

Stormer er jo veldig inn for tiden. Vi får gi den et pent kvinnenavn, både i tradisjon og kvinnehatets ånd.

Rør sammen de greiene der i Photoshop, så skal jeg male deg, din lille tøs. Pass på at det er bra oppløsning og at kantene er skarpe og tydelige. Jeg er avhengig av å kunne forstørre mye og se detaljer ❤️

Er det greit for deg at jeg laster opp progresjonsbilder av maleriet her, så folk ser hvordan det gjøres? ( både progresjonsbilder av maleriet, og hvordan jeg går frem for å fange deg i kjelleren min, selvfølgelig, siden enkelte var interesserte i den biten)

Hvis stueloff syns det er greit at jeg legger ut maleriet jeg lager av henne, skal jeg ta skjermbilder under prosessen, så du får se om det er på alvor eller ikke før du bestemmer deg. Bra plan?

Det må du gjerne gjøre! Jeg er nysgjerrig selv :)

Endret av Elaine Marley
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Edit: Tråden er også ryddet for kommentarer til moderering. Tilbakemeldinger tas på PM eller på Ris og ros.

Endret av Elaine Marley
Skrevet
15 timer siden, Yme skrev:

Plan. :)

Skrevet
7 timer siden, nicecar skrev:

Ja takk:kosteskaft:

Har begynt på et nå, men send et bilde, så skal jeg se om jeg kan bruke det når Stueloff sitt er ferdig 😊

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Er det mulig for oss å få se på maleriet, eventuelt få se hvor langt du har kommet?

Endret av SVK
Skrevet

Oi! Så flink du er :) 

Hadde vært kjempegøy å fått malt et portrett :strix:

Skrevet

Venter i spenning :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...