Gå til innhold

Vekking til mobiltelefon? Finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har vekkerklokkefunksjon på mobilen. Men jeg sover ganske tungt, og flere ganger hører jeg den ikke før den gir opp. Da kommer meldingen "overhørt alarm". 

Finnes det ett eller annet sted man kan få bestilt vekking? Altså at telefonen ringer og ringer helt til jeg svarer? Har googlet, men finner bare vekketjenester fra mange år tilbake. 

Anonymkode: fdc65...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min Android kan jeg velge hvor lenge den skal holde på, og ett av valgene er å ikke stoppe. Hvis ikke du har det på alarmappen som følger med så se etter en annen.

Anonymkode: 4834e...4c4

Skrevet

Kan du ikke bare legge inn en gammeldags ringelyd som alarm og sette den slik at den blir høyere og høyere? Jeg gjør det slik, pluss at jeg legger den slik at jeg må ut av sengen for å slå den av. Utrolig irriterende er det :dry: men, det fungerer :laugh:

Skrevet

Alarm clock xtreme på google play👌

Anonymkode: f7091...9b4

Skrevet

Jeg legger inn mange alarmer. 

Anonymkode: e8486...dc7

Skrevet

Har denne lyden på min mobil (bruker bare alarm appen som følger med telefonen).

Den brenner seg fint igjennom øreproppene på morgenen.

Skrevet

Finnes det ikke apper hvor man må løse avanserte matematiske ligninger og slikt for at den skal gi seg? :P

Skrevet

Holder fint med en slik gammeldags vekkerklokke ^^, Sett den et sted i rommet og når den ringer så må du opp og slå den av. En sånn kan vekke de døde så hvis du ikke våkner av den, da vet jeg ikke hva du er :blink:

Skrevet

Skaff deg en Google Home. Det har funket bra for meg, den ringer til jeg er våken nok til å si «Hi Google, stop» klart nok til at den skjønner hva jeg sier. 

Ellers fins det jo sånne som begynner å fly eller kjøre rundt i rommet til du fysisk stopper dem. Typisk ting de har på teknikmagasinet eller coolstuff. 

• 7 måneder senere...
Gjest Veni, vidi, vici
Skrevet
On 9/17/2018 at 3:59 PM, AnonymBruker said:

Men jeg sover ganske tungt, og flere ganger hører jeg den ikke før den gir opp. Da kommer meldingen "overhørt alarm". 

Hei, TS. 

Jeg bruker selv Timley, den er for Android (usikker på om du får det på iOS om du bruker det). Denne har fungert meget bra for meg i flere år.

Det fine med Timley er at du har en del funksjoner som "smart raise" som gjør at alarmen begynner rolig 30 minutter før du stiller den, dermed våkner du naturlig av lyden, istedenfor å våkne brått. Den har også en funksjon som lar deg sitte et mattestykke eller lignende som du må løse før du får lov å ta av alarmen.  

Ellers vil jeg anbefale å ta høyere på alarmen, og eventuelt bruke en som har litt mer effekt. Selv har jeg faktisk alltid brukt kirkeklokker som kom med appen og den funker som bare det.. Du klarer rett og slett  ikke å sove igjennom den fordi det er så jævelig irriterende etter 1 minutt! 

Håper dette kan hjelpe! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...