Gå til innhold

Fy f... Sambo er torpedo!!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært samboere i ca 6 mnd og jeg fant ut av dette i dag. Ikke av han, men av noen som glapp seg! Og det gir mening, for enkelte ting har skurret... nå gir alt mening ! Jeg har to barn!! Hva f gjør jeg nå????? :( 

Anonymkode: 5949e...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytter. Jeg hadde flyttet på dagen, om du har familie e.l. du kan bo hos så er jo det et alternativ, hvis ikke hadde jeg begynt på prosessen med å finne noe eget. Torpedoer og barn går overhodet ikke overens, så jeg ser faktisk bare den ene løsningen på dette. 

• Liker 34
Skrevet

Hva du gjør? Du avslutter forholdet og kommer deg vekk fort som f...

• Liker 17
Gjest Stella Rose
Skrevet

Herregud, du må komme deg vekk fra ham, NÅ!

Skrevet

Slår opp! Dette er livstruende farlig for deg og barna dine, dere kan selv bli drept og torturert av hans fiender som vil ta hevn. I mildeste fall så lever dere år i paranoia og han blir tatt av politiet, for det blir han før eller senere, og barna mister sin stepappa og du din kjæreste  til fengsel og det er myeeee værre enn å slå opp nå hvor du bestemmer det selv i forhold til å plutselig en dag få han revet vekk fra deg og ikke snakke med han på 6mnd fordi han sitter på brev og besøksforbud og får en 8 år lang dom eller kanskje 17 år for drap.. Og fengsel kommet aldri til å endre han heller så han kommer bare ut igjen med nye kriminelle kontakter og mer oppdrag.

Anonymkode: 59edd...886

• Liker 15
Skrevet

Du lever med en kriminell voldsutøver og det kan du ikke med to barn. Moralen hans alene er forkastelig. Men syns det ikke på ham på noen måte?

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært samboere i ca 6 mnd og jeg fant ut av dette i dag. Ikke av han, men av noen som glapp seg! Og det gir mening, for enkelte ting har skurret... nå gir alt mening ! Jeg har to barn!! Hva f gjør jeg nå????? :( 

Du må rett og slett avslutte forholdet.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rotemor skrev:

Du lever med en kriminell voldsutøver og det kan du ikke med to barn. Moralen hans alene er forkastelig. Men syns det ikke på ham på noen måte?

Jo, selvsagt er alle torpedoer store, skallede bolere med masse tatoveringer 😛

Skrevet
Akkurat nå, Kritt skrev:

Jo, selvsagt er alle torpedoer store, skallede bolere med masse tatoveringer 😛

«På noen måte» Altså verdisyn, holdninger, fysikk... Det kan være flere ting.

• Liker 10
Skrevet

Hun sier jo at mangen ting har skurret, nå falt brikkene på plass. Viser nok en gang at vi må følge magefølelsen :)

Anonymkode: 90e1f...cd7

• Liker 9
Skrevet

Kom deg unna. Når han blir tatt vil du bli dømt som delaktig til gudene vet hva han har gjort og du mister ungene dine både pga det og pga du har utsatt de for farlige mennesker med overlegg.

Anonymkode: 60a0e...88c

• Liker 3
Skrevet

Du bestiller et hotellrom, pakker tre store kofferter med alt det viktigste dere har (klær og papirer), og ringer etter en taxi. Ikke dra til familien din, da han kommer til å finne dere der, og denne mannen er farlig. 

Anonymkode: e6a5e...737

• Liker 4
Skrevet

Du lurer deg stille og forsiktig ut av forholdet, uten å nevne at du vet dette. Håper den som fortalte deg det, ikke fikk med seg at det glapp ut. For når du vet noe slikt om han, er du faktisk i fare.

Håper jeg forsto rett når jeg tror barna er bare dine?

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

løp

Anonymkode: fe951...bf7

• Liker 1
Skrevet

Velkommen til DEN klubben. Kom deg vekk! Har opplevd det samme. Dere som tenker at "hva feiler damer som finner sånne". Tenk på nytt. Min eks jobbet i barnehage, han var en superfin pappa, og ja..  Hvem kunne alt? 

Så fikk jeg vite pga en venn av ham faktisk, for han syns det var for jævli ( hans ord) at jeg ikke visste. Denne vennen var gift og i samme miljø, og det var ikke snakk om å innynde seg hos meg! Han advarte meg, og jeg innså at noe godt er det i alle. Tross alt! 

Dette var i relasjon til HA, og jeg ble mildt sagt sjokkert. Pakket tingene mine og dro på dagen. Akkurat det ble du også gjøre Ts. Det sier seg selv.

Anonymkode: d1851...d0b

• Liker 7
Skrevet

Hva er det som nå gir mening?

for å gå mot strømmen da TS - i løpet av de 6 mnd dere har bodd sammen og den tiden FØR dette hvor dere var kjærester, har han noen gang vært voldelig eller vist slike tendenser overfor deg eller barna dine. Overfor familie, venner eller på annen måte oppført seg slik at du har vært bekymret eller usikker? 

Et menneske kan "jobbe" med mye rart som de ikke tar med hjem liksom.

Anonymkode: f78cf...4ce

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

dere kan selv bli drept og torturert av hans fiender som vil ta hevn.

Anonymkode: 59edd...886

Når i all verden har dette noen gang skjedd i Norge? Sånn bortsett fra på fjernsyn.. slike ting går sjeldent ut over hurra torpedos familie. 

Det sagt.. et forhold til en kar som bruker vold for å presse andre for penger høres ikke ut som en dans på roser. Det er ulovlig og han blir før eller siden tatt og det er ikke noe forbilde man vil ha for sine barn

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som nå gir mening?

for å gå mot strømmen da TS - i løpet av de 6 mnd dere har bodd sammen og den tiden FØR dette hvor dere var kjærester, har han noen gang vært voldelig eller vist slike tendenser overfor deg eller barna dine. Overfor familie, venner eller på annen måte oppført seg slik at du har vært bekymret eller usikker? 

At hva? Ok. Typen min er ikke voldelig mot meg og familie, men han knekker fingre, slår istykker knær og banker andre. Pytt pytt. Hvilken verden lever du i? Blir fader i meg helt målløs. 

Anonymkode: d1851...d0b

• Liker 20
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man velger ikke å leve med kriminelle. Spesielt ikke når vold er en del av «jobben». Man kan ikke se gjennom fingrene med dette. Nå vet hun det og nå må hun bort. Hun er forbilde til to barn.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...