Gå til innhold

Synes dere at det er pirrende dersom du vet en vil ha sex med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en som er interssert i sex, nen ikke annet. 

Tenkes det da lett tilgjengelig sex/tømming? 

Vet ikke helt om jeg er smigret eller ikke.  

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 4d05a...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er pirrende om det er gjensidig

Anonymkode: 5e9e1...45b

Skrevet

Jeg blir ærlig talt kvalm hvis en jeg ikke har noe langvarig romantisk med sier at han vil ha sex med meg. Beste måten å få meg uinteressert på, for å si det sånn. 

Anonymkode: 62b2e...a02

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det kan være pirrende å vite at noen vil ligge med meg, men det kommer veldig an på - det kan også være turn off.

Hva gjelder tømmestasjon, er det avgjørende hva du tenker om ham. Aldri ha sex med noen du vet ikke er interessert i noe mer, dersom du selv kan se for deg å bli sammen/falle for personen. Da er man i en ekstremt sårbar situasjon, og kan lett føle seg som en såkalt "tømmestasjon". Dersom du vil ligge med noen og ikke ha noe mer, må du velge noen du er tiltrukket av men som du vet at du ikke vil falle for. For min del har dette endt med at jeg har valgt å ligge med noen menn som ser bra ut, men som jeg vet jeg aldri ville blitt forelsket i (f.eks. hvis de ikke er spesielt smarte eller reflekterte).

Lykke til!

Anonymkode: 6c11f...469

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jeg kan få den 15 år yngre nabokona når jeg vil, og jeg synes det er både pirrende og skremmende på samme tid. Det at hun har lyst å bli «tatt» av meg ligger egentlig å sperrer for et naturlig naboforhold, men det er pirrende og smigrende at ei på 28 har lyst på meg.

Anonymkode: 8fb75...162

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg syns det er kvalmt når det bare er sex og tømming. 

Anonymkode: ccaa1...243

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo helt an på om jeg har lyst på ham. Er ikke så veldig pirrende at en mann på femti vil ha sex med meg liksom.

Anonymkode: 1f95c...9be

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en som er interssert i sex, nen ikke annet. 

Tenkes det da lett tilgjengelig sex/tømming? 

Vet ikke helt om jeg er smigret eller ikke.  

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 4d05a...eb0

Hvis interessen og intensjonen er gjensidig: ja.

Smigret? At noen kun vil ha deg for sex er i utgp. ikke ''smiger'', og bør gå begge veier i så fall dette også.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg kan få den 15 år yngre nabokona når jeg vil, og jeg synes det er både pirrende og skremmende på samme tid. Det at hun har lyst å bli «tatt» av meg ligger egentlig å sperrer for et naturlig naboforhold, men det er pirrende og smigrende at ei på 28 har lyst på meg.

Anonymkode: 8fb75...162

Har hun sagt hun har lyst på deg?

Anonymkode: b1464...c49

Skrevet

Kommer an på. Stort sett syns jeg ikke noe om det, kan også bli direkte kvalm om menn er påtrengende og sender frekke snaps uten at jeg har bedt om det eller har noen relasjon til dem. Men så var det èn som har vist tydelig, men subtilt, gjennom flere år at han tenker på meg på «den måten», og jeg ble meget betatt av han pga det. 

Anonymkode: 79604...2e8

Skrevet

Nei det er veldig frastøtande...

Anonymkode: 68ded...335

Skrevet

Nei, blir skikkelig trist av det.  Kjipt å bli vurdert som "bra nok til sex" -only

Anonymkode: 6b633...9ef

Skrevet

Noen ja, de fleste nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...