AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Hei, Jeg har nylig startet på et masterstudium på Brunel University London og jeg trives foreløpig ikke. Er det andre her som har studert på Brunel og som har gode råd til hvordan man kan trives her? Jeg søkte gjennom Study Across the Pond og vurderer nå å bytte skole og studium. Er det noen som har erfaring med dette? Setter stor pris på alle innspill og svar... :) Anonymkode: 95b77...c23
Gjest Linaria Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Jeg har vært på utveksling og tatt mastergrad i Storbritannia (og bor her fortsatt), men har ingen erfaring med Brunel. Jeg har heller ingen erfaring med Study Across the Pond, men om du vil bytte studium, så må du vel sende ny søknad til det universitetet innen søknadsfristen? Det finnes ikke noe "Samordnet Opptak" her som går på tvers av universitetene. Om du vil bytte, må kontakte det universitetet du vil inn på og høre om de har plasser. Er svært sjelden å bytte universitet midt i semesteret her. Innenfor universitetet tror jeg det pleier å være ganske lett å bytte linje da, i forhold til Norge.
Gjest _Maria Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Takk for svar @Linaria Jeg fikk til å bytte heldigvis Kan jeg spørre hvilket universitet du gikk på og hvordan din opplevelse var?
Ulven Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 (endret) .... Endret 14. oktober 2018 av Ulven
Gjest Linaria Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 10 hours ago, _Maria said: Takk for svar @Linaria Jeg fikk til å bytte heldigvis Kan jeg spørre hvilket universitet du gikk på og hvordan din opplevelse var? Unuversity of Edinburgh. Det var helt fantastisk. Kunne ikke hatt en bedre opplevelse. Fint at du fikk byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå