Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som kommer på besøk i april med sin yngste datter.

Denne venninnen er veldig var på dette at vi gjennomgår IVF og vil ha forsikring om at det er greit at de bor hos oss denne langhelgen.

Hun er min beste venninne og jeg har ikke sett hennes yngste barn ennå. Jeg gleder meg veldig til de kommer og det har jeg også sagt til henne.

Men samtidig gruer jeg meg litt til de kommer fordi jeg ikke vet hvilken reaksjon jeg kommer til å ha på denne lykkelig nybakte mammaen og hennes lille nurk.

Noen med gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær åpen! Vær glad på hennes vegne og vær trist på din egne vegne. Hvis dere er gode venner er det rom for begge deler. Og det er lov til å si hvordan man føler det, på en skikkelig måte, så skaper man forståelse og sympati. Og så tror jeg at etter to minutter så klarer dere begge å forstå hverandre og alt det litt "rare" er over.

lykke til!

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte, men jeg er så redd for å være FOR lei meg fordi det kanskje skremmer henne bort. At hun vil tro det var hennes feil som kom på besøk med ett nydelig lite nurk .... og det er jo ikke sånn det er..........

Skrevet

Skjønner at det ikke er lett,men hvis hun er en god vennine så skjønner reaksjonen din også.Vær ærlig mot henne,fortell henne akkurat hva du føler.Lykke til

Skrevet

Først av alt, jeg forstår deg kjempe godt! Men forsøk å tenk positivt. Det sies faktsik at omgang med små nurk er smittstsomt da det setter gang en eller annen hormon greie :-) Og tenk om du ble smittet!! Wow det ville vel vært fint :-)

Skrevet

Ja, det ville vært fint :-) Nå har jo jeg omgang med små nurk hver dag på jobben da, så vet ikke helt om akkurat denne babyen vil hjelpe på :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har ikke noe råd. Vil bare si lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...