Anglofil Skrevet 17. september 2018 #1 Del Skrevet 17. september 2018 Noen ganger skjuler vi tråder i påvente av moderering eller vurdering. Dette kan være tråder med grove regelbrudd som ikke kan stå åpne til rommets moderator kommer på, tråder med mange regelbrudd som må fjernes, eller større gråsonesaker som må vurderes av teamet. Når tråden er ferdig moderert, fjernes informasjonen fra denne tråden igjen. Vi gjør det vi kan for å få trådene ut i forumet igjen, men noen ganger vil dette kunne ta tid. Det er ikke tillatt å opprette en ny tråd om emnet før den originale tråden er lagt ut igjen, og eventuelle tråder som opprettes vil fjernes. Ser du en tråd som bør skjules, er vi veldig takknemlige for beskjed om dette i form av PM til en pålogget moderator, eller i et innlegg i Private forumhenvendelser. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Kona fikk et slags anfall etter krangel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Min samboer liker ikke at min datter har overnattinger av venner, jeg ble sur på han i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Er det jeg som er egoistisk her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Hvor mye har du utbetalt på uføretrygd i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Stjelt min måkede parkeringsplass på felles området i borettslaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Hvorfor kan ikke jeg si N-ordet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet tirsdag kl 19:02 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:02 Barnefar truer meg med å ta fra meg mitt ufødte barn. Jeg tror jeg er offer for en narsissist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet tirsdag kl 19:36 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Se og hør avslører TV-kjendisens løgner og utroskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet tirsdag kl 23:22 #10 Del Skrevet tirsdag kl 23:22 Menn skremmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden En kollega har sjekket mine skatteopplysninger og har nå begynt å gi meg mindre arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg