Nesly Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Jeg er 38 år og de siste ukene har jeg fått skikkelig kviseutbrudd, spiser sunt og ikke er det hormonelt, så lurer på om stress og en del reising kan forårsake kviser? Sykt irriterende er det..
Minitroll Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 2 timer siden, Nesly skrev: Jeg er 38 år og de siste ukene har jeg fått skikkelig kviseutbrudd, spiser sunt og ikke er det hormonelt, så lurer på om stress og en del reising kan forårsake kviser? Sykt irriterende er det.. JA. Stresser mye og har fått mange kviser. Er også 38.
Nesly Skrevet 17. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, Minitroll skrev: JA. Stresser mye og har fått mange kviser. Er også 38. Uff det var det jeg fryktet. Vet du hva man kan gjøre for å stresse ned og unngå det😂 føler meg som en fjortis...ingenting hjelper jo😱😱
Minitroll Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 10 timer siden, Nesly skrev: Uff det var det jeg fryktet. Vet du hva man kan gjøre for å stresse ned og unngå det😂 føler meg som en fjortis...ingenting hjelper jo😱😱 Skulle ønske jeg visste. Ser ut som et pizzatryne. Men det er bare til å la kvisene være i fred, drikke mye vann og forsøke å stresse mindre:)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 Jeg har fått kviseutbeudd to ganger i livet, og begge gangene var jeg gravid. Kviser kommer nesten alltid som følge av hormonendringer, og stress kan være en slik hormonforandring😊 Anonymkode: d99cb...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå