Gå til innhold

feber nedsettende

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Min datter på 1 år har hatt feber siden i går kveld,ligger mellom 38,7 og 39,8. Har gikk henne feber nedsettende,men jeg aner ikke hvor mye feberen skal synke etter at hun har fått dette?? Noen som vet,begynner å blir litt urolig for henne nå.. Trodde barna "kviknet til" når de fikk dette, men hun vil bare sitte på fanget eller sove.. Har kun vært våken tre timer tilsammen i dag. Vurderer å ringe legen,eller om jeg skal drøye det for å se utover kvelden.. Huff man blir så i tvil,når de ikke kan si noe selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Feber i seg selv er ikke farlig. Det er kroppens måte å reagere på overfor uhumskheter. Men når små barn blir slappe bør man være obs. Jeg synes du skal ringe lege nå og få henne undersøkt. Få dem til å sjekke crp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå er feberen lavere om morgenen enn om kvelden, men uansett så burde du vel ha sett resultater etter 1-2 timer etter inntak av Paracet.

Er du usikker så ring legen/legevakta og forklar situasjonen. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg har ringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

min datter er også syk nå. Har også gitt henne febernedsettende og hun blir sløv av de.

Vet ikke hvor mye hun går ned i temp. men kjenner på henne at hun ikke er så varm som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...