Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #1 Del Skrevet 16. mars 2005 Min datter på 1 år har hatt feber siden i går kveld,ligger mellom 38,7 og 39,8. Har gikk henne feber nedsettende,men jeg aner ikke hvor mye feberen skal synke etter at hun har fått dette?? Noen som vet,begynner å blir litt urolig for henne nå.. Trodde barna "kviknet til" når de fikk dette, men hun vil bare sitte på fanget eller sove.. Har kun vært våken tre timer tilsammen i dag. Vurderer å ringe legen,eller om jeg skal drøye det for å se utover kvelden.. Huff man blir så i tvil,når de ikke kan si noe selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #2 Del Skrevet 16. mars 2005 Feber i seg selv er ikke farlig. Det er kroppens måte å reagere på overfor uhumskheter. Men når små barn blir slappe bør man være obs. Jeg synes du skal ringe lege nå og få henne undersøkt. Få dem til å sjekke crp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #3 Del Skrevet 16. mars 2005 Nå er feberen lavere om morgenen enn om kvelden, men uansett så burde du vel ha sett resultater etter 1-2 timer etter inntak av Paracet. Er du usikker så ring legen/legevakta og forklar situasjonen. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg har ringt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 16. mars 2005 #4 Del Skrevet 16. mars 2005 min datter er også syk nå. Har også gitt henne febernedsettende og hun blir sløv av de. Vet ikke hvor mye hun går ned i temp. men kjenner på henne at hun ikke er så varm som tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå