AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Del Skrevet 17. september 2018 Noen som har prøvd Emma S ? Hvordan er de produktene, ville du anbefale dem videre ? Anonymkode: e50bc...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Del Skrevet 17. september 2018 Ingen ? Anonymkode: e50bc...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 17. september 2018 #3 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg har brukt cleansing facial wash og enzym peel i flere år. Veldig fornøyd synes ansiktskremen la seg som en hinne på huden så nå bruker jeg the ordinary serum og ansiktskrem etter rens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. september 2018 #4 Del Skrevet 17. september 2018 Har brukt øyegelen i et par år. Den er fin, spesielt på sommeren. Innbiller meg at den hjelper litt på poser. På vinteren syns jeg ikke den gir nok fuktighet på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå