AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Heisann! Har friår fra skolen nå og er på jobbleting. Har sendt masse CV og søknader online, men ennå ingen svar. Har heller ingen særlig jobberfaring og er 20 år, mann. Så da lurer jeg på hva jeg burde gjøre? Skrive en god CV og heller levere søknader rundt om personlig? ☺️ Anonymkode: a23f9...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Tanker? Anonymkode: a23f9...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Hvis du ikke har noen særlig jobberfaring så kan det være lurt å gå igjennom et vikarbyrå. Men ikke bare meld deg hos dem, møt opp hos dem. Østfold er et vanskelig sted å finne seg en mainstreem jobb. For her er det flere med liten eller ingen utdanning som sloss om de samme stillingene. Det er ikke uvanlig at det kommer inn flere hundre søknader på en butikkstilling. Er virkelig ikke lett å få den da. Om du har et nettverk så er det gull å bruke. Mange stillinger blir aldri lyst ut. Anonymkode: 7aab0...7db
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har noen særlig jobberfaring så kan det være lurt å gå igjennom et vikarbyrå. Men ikke bare meld deg hos dem, møt opp hos dem. Østfold er et vanskelig sted å finne seg en mainstreem jobb. For her er det flere med liten eller ingen utdanning som sloss om de samme stillingene. Det er ikke uvanlig at det kommer inn flere hundre søknader på en butikkstilling. Er virkelig ikke lett å få den da. Om du har et nettverk så er det gull å bruke. Mange stillinger blir aldri lyst ut. Anonymkode: 7aab0...7db Hmm ok! Men hva skal jeg gjøre hos dem når jeg møter opp? Skal jeg bare random dukke opp på Manpower døra? Anonymkode: a23f9...6f3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm ok! Men hva skal jeg gjøre hos dem når jeg møter opp? Skal jeg bare random dukke opp på Manpower døra? Anonymkode: a23f9...6f3 Ja, du har ingenting å tape på det. Spør høflig om de har tid til et møte. Du kan også ta kontakt med barnehager å høre om de trenger tilkallingsvikar. Barnehagene trenger flere mannlige assistenter. Anonymkode: 852c2...fa6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Bensinstasjonen er veldig enkelt å få jobb på 👍 Å gå tll bemanningsbyrå bør du ikke vurderer, tar årevis med svar. Anonymkode: a23f9...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå