AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Hei. Jeg er en jente på 17 år som nylig hadde sex for første gang. Det gjorde veldig vondt. Føltes veldig sårt og nesten sviende. Vanskelig å forklare smerten, da jeg ikke har følt en slik smerte tidligere. Det rare var også at jeg følte ubehag lenger inni skjeden også, når penisen hans var inni skjeden, algså ikke på vei ut eller inn. Hvis det ga mening (sannsynligvis ikke) Er dette normalt? Når vil dette gi seg ved samleie? Bør kanskje legge til at jeg aldri har fingret meg selv tidligere. Så det svir/føles sårt også hvis jeg prøver på dette. Anonymkode: 32673...b35
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Det er veldig vanlig at det er smertefullt først gangen. Dette igjen gjør at man lett spenner seg og smerten vedvarer. Den såre, sviende følelsen kan kanskje ligne på urinveisinfeksjon? Underlivet utsettes for en helt fremmed bakteriekultur som det er naturlig å ville beskytte seg mot. Det bør bli bedre etter tre-fire ganger. Anonymkode: 09fb2...083 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Det kan være uvant og svi litt i begynnelsen ja, men mest sannsynlig kom det av at du ikke var ordentlig våt. Før du blir penetrert så skal du være så våt at det renner tynn og seig eggehvitaktig væske ut av deg som du kan strekke mellom fingrene. Det holder ikke å bare være normalt våt og så fort man kjenner noe væske inni der så penetrere, vagina produserer væske hele tiden men den væsken som produseres når man er ordentlig kåt er noe annet. Unge uerfarne gutter vet ofte ikke forskjellen og tror at jenta er klar bare fordi de kjenner noe vått men du skal altså være så kåt og tent at det faktisk omtrent renner og drypper ut av deg. Da glir penis lett uten å skrubbe i uklare slimhinner som gjør at det blir sårt inni. Bruk god tid på å kline og stopp gutten når han føler seg klar og vil penetrere, for gutter blir klare sinnsykt mye raskere enn jenter så det må han lære seg så du også får god tid og rekker å bli heltent før dere setter i gang:) Du kan bli kjent med åssen vaginaen din fungerer ved å onanere og fingre deg mere hjemme, og ikke rush det, bruk god tid og bli ordentlig våt! Anonymkode: 4b5e5...c81 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Gode råd over der. Det er heller ingen skam å bruke glidemiddel. Du får kjøpt på apoteket og det er veldig vanlig å bruke. Spesielt når man bruker kondom. Den er ikke våt nok. Anonymkode: 09fb2...083 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå