Djungelvrål Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Jeg bestilte nå nettopp. Var på tilbud. Noen som har bestilt som har fått toll og momskrav på toppen? Det kostet 676 med frakt. Noen som har fått seg en overraskelse etter å har testet seg? Er så spent!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Jeg fikk ikke toll og moms, ventet på det, men det kom aldri. Ble veldig overrasket ja, men tar det også med en klype salt. Anonymkode: f1e89...5e4 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Ingen toll og moms på det. Kom heller aldri her, måtte derfor purre på det. Da kom det langt om lenge. Ingen overraskelser her, hadde ærlig talt håpt på noe spenstigere svar. Sånn godt over 95% skandinavisk ettersom jeg husker, noe britisk og biiiiiittelitt spansk. Multikulturell my ass. Anonymkode: c223e...153 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen overraskelser her, hadde ærlig talt håpt på noe spenstigere svar. Sånn godt over 95% skandinavisk ettersom jeg husker, noe britisk og biiiiiittelitt spansk. Multikulturell my ass. Anonymkode: c223e...153 Det er det vel bare å være stolt over? Det hadde i hvert fall jeg vært! (er antagelig det selv da, men vet ikke helt siden jeg ikke har tatt testen) Anonymkode: eda04...444 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 Mamma, pappa og søstera mi har gjort det. Gankse interessant, det var litt baltisk i søstera mi og masse irsk i mamma. Eg har ikkje testa meg. Typen til søstera mi gjorde det også, han vart 100% skandinavisk faktisk. Anonymkode: 90aac...5a9
Djungelvrål Skrevet 16. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen toll og moms på det. Kom heller aldri her, måtte derfor purre på det. Da kom det langt om lenge. Ingen overraskelser her, hadde ærlig talt håpt på noe spenstigere svar. Sånn godt over 95% skandinavisk ettersom jeg husker, noe britisk og biiiiiittelitt spansk. Multikulturell my ass. Anonymkode: c223e...153 Hadde du trodd du skulle få svar om at du var av mer blandet herkomst? Jeg er nok også mesteparten skandinavisk men jeg vet at farfaren min var tater så da kan det jo være det kommer opp noe indisk herkomst. Jeg er blond og blåøyd men har litt spesielle ansiktstrekk. Blir spennende.
Zinatara Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 Kan visst skje spennende ting https://www.gimletmedia.com/twiceremoved/6-ginny#episode-player
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå