AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Jeg bor i et område med både blokker, rekkehus og eneboliger. Har lagt merke til at det er en hund et eller annet sted som har stått og gjødd i flere timer nå. Aner ikke hvor det kommer fra. Burde jeg finne ut av hvor den er og om den har det bra?? Har ikke peil på hunder, men det er vel ikke normalt at den står sånn så lenge??? Anonymkode: 92ffa...f6f
Millimani Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Noen hunder gjør dessverre det. I første omgang får eier eller passer av hunden prøve å ta ansvar
Julie Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Gå deg en tur, prøv å lokalisere hvor hunden er hen og ta en titt. Kanskje er det helt udramatisk, uansett er det ikke allright å la en hund stå ute og gjø i timesvis.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Sånn er det over alt... spesielt i områder hvor det bor mange jegere (les; bygda). Sier ikke at alle er slik altså, men jeg kjenner en del jegere og der er hunden gulle god når de kan brukes til jakt eller jakttrening, ellers står mange i hundegårder. De blir overstimulert når det er jakt og understimulert utenfor sesong fordi de ikke får en jevn tilførsel av aktivisering. Tragisk. Så det er ikke unormalt at de står å gjør i flere timer. Skikkelig morsomt når det er midt på natta. Anonymkode: ce513...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå