Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter dere pris på å omgås kvinner selv om dere ikke har noe ønske om, eller håp om sex og/eller forhold? Kan dere sette pris på en kvinne kun som en venn? Selv om hun ikke er en slektning, dama til en kompis etc? Eller foretrekker dere å omgås andre menn? 

Anonymkode: 4bd68...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen problem i det hele tatt. Faktisk så er det lettere med kvinner som venner. Foretrekker veninner  fremfor kamerater.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke jentevenner. Hva skal man med det? Jakter damer til jeg blir avvist og tråkker videre (i salaten).

Anonymkode: 0543f...dbe

Skrevet

Jepp, har en venninne som jeg deler interesser med. Kan hende jeg drar på besøk uten at verken fruen min eller gubben hennes er med. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke jentevenner. Hva skal man med det? Jakter damer til jeg blir avvist og tråkker videre (i salaten).

Anonymkode: 0543f...dbe

Hva skal man med det? Dele felles interesser, diskutere politikk, løse verdensproblemer, tilbringe tid med... 

Spiller det noen rolle hvilket kjønn vedkommende har? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Setter dere pris på å omgås kvinner selv om dere ikke har noe ønske om, eller håp om sex og/eller forhold? Kan dere sette pris på en kvinne kun som en venn? Selv om hun ikke er en slektning, dama til en kompis etc? Eller foretrekker dere å omgås andre menn? 

Seff kan jeg det 😄 Jeg har flere gode venninner som jeg er veldig glad i og liker å henge med :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, og ja. Definitivt ja. Min aller beste venn (før jeg giftet meg) var dame. På en måte lettere å finne vennskaps-varmen med damer. 

(Er ikke matcho-typen, høy utdannelse om det betyr noe)

Hun jeg giftet meg med ødela (og jeg satset). Ekteskapet sprakk etter 10 år. Hun var utro.

Tenker fortsatt på dem, innimellom. Spesielt hvordan eksen ødela vennskapet (skrek ut av vinduet). Men livet går videre :klem1:

Anonymkode: 10132...fd7

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og ja. Definitivt ja. Min aller beste venn (før jeg giftet meg) var dame. På en måte lettere å finne vennskaps-varmen med damer. 

(Er ikke matcho-typen, høy utdannelse om det betyr noe)

Hun jeg giftet meg med ødela (og jeg satset). Ekteskapet sprakk etter 10 år. Hun var utro.

Tenker fortsatt på dem, innimellom. Spesielt hvordan eksen ødela vennskapet (skrek ut av vinduet). Men livet går videre :klem1:

Anonymkode: 10132...fd7

Kanskje du kan få tilbake vennskapet med hun du hadde før du giftet deg om du savner henne,er hun klar over at ekskona er grunnen.. 

Anonymkode: 3e305...3f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...