Gå til innhold

Kvinner, kunne dere gitt mannen ris på rumpa om han ønsket det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ville det ha vært turnoff om han spurte om noe slikt? Og selv om dere er "det svake kjønn", ville dere ga følt dere "slemme" om dere slo for hardt (etter hans ønske)? 

Anonymkode: eda65...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde elsket det, siden jeg liker å være på både mottaker, og giver enden av smerte. Men Kjære finnes ikke masochist dessverre ;) 

• Liker 4
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke gjort. For meg har ikke ris på rumpa noe i sexakten å gjøre uansett hvem av kjønnene som er giver og mottaker. Straff og dominansleker er bare ikke min greie. Jeg synes det er direkte turn-off bare å tenke på det og hadde neppe greid å ta det seriøst om mannen foreslo at jeg skulle rise ham.

Skrevet
16 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg hadde elsket det, siden jeg liker å være på både mottaker, og giver enden av smerte. Men Kjære finnes ikke masochist dessverre ;) 

Men er han ikke villig til å prøve det for din skyld? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er han ikke villig til å prøve det for din skyld? 

Han er ikke masochist, så hvorfor skulle han ville det?
Jeg har heldigvis andre jeg kan spanke, om jeg får lyst 😃 

Skrevet
15 minutter siden, SlemUlv skrev:

Han er ikke masochist, så hvorfor skulle han ville det?
Jeg har heldigvis andre jeg kan spanke, om jeg får lyst 😃 

Har dere en avtale om at dere kan leke med andre? 

Skrevet

Jeg kunne sikkert gjort det om han insisterte, men vi begge foretrekker at jeg er den som blir spanket.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har dere en avtale om at dere kan leke med andre? 

Vi er poly. :) så ja. 

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke. Synes det er femi og avtennende. Tror jeg ville mistet lysten permanent hvis han hadde foreslått det. 

Ikke meningen å være slem, men jeg bare finnes ikke dominant og liker menn som er litt dominante. 

Anonymkode: 64b87...49b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Synes det er femi og avtennende. Tror jeg ville mistet lysten permanent hvis han hadde foreslått det. 

Ikke meningen å være slem, men jeg bare finnes ikke dominant og liker menn som er litt dominante. 

Hvordan er det femi? 

Skrevet

Jeg kunne aldri gjort det, men tror det handler mest om at jeg overhodet ikke er dominant. 

Anonymkode: 6cd93...b82

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det femi? 

Det mest vanlige er jo at dama blir spanket av mannen...

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det mest vanlige er jo at dama blir spanket av mannen...

Selv om noe er mest vanlig, er det vel ikke nødvendigvis femi å gjøre motsatt? 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra at det er feminint å rise noen? Helt greit at du syns det men lurer på hvorfor og hvordan du forbinder det å rise noen med at det er feminint.  Er det "kvinnelig" å få ris men ikke å gi?  Mødre har feks har gitt ris i alle tidsaldre når det gjelder barneoppdragelse - gutter og jenter har fått ris som straff. 

Det å være feminin er en samlebetegnelse på de egenskapene som regnes for å være kvinnelige. 

Skrevet

Nei. Det hadde vært skikkelig turn-off, og antagelig vekket gamle traumer fra barndommen. Hvis han hadde bedt om det og visst om min fortid hadde jeg nok ikke tatt det særlig pent. 

Skrevet
36 minutter siden, KALKHOFF skrev:

Hvor har du det fra at det er feminint å rise noen? Helt greit at du syns det men lurer på hvorfor og hvordan du forbinder det å rise noen med at det er feminint.  Er det "kvinnelig" å få ris men ikke å gi?  Mødre har feks har gitt ris i alle tidsaldre når det gjelder barneoppdragelse - gutter og jenter har fått ris som straff. 

Det å være feminin er en samlebetegnelse på de egenskapene som regnes for å være kvinnelige. 

Må bare si at ris som barneoppdragelse er heldigvis avleggs. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare si at ris som barneoppdragelse er heldigvis avleggs. 

Heldigvis i vår kultur. Dessverre forekommer det i andre kulturere.

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Har aldri funnet ris og det å slå noen som noe seksuelt tennende overhodet. Det er rett og slett turn-off så det holder. Ikke liker jeg tanken på å slå noen heller. Ikke å bli riset selv heller, absolutt ikke. Kjenner jeg blir sint bare ved tanken;"Gi nå faen i å slå meg, din jævla idiot, ellers får du en på tygga" er det jeg tenker.

Anonymkode: 38ef7...821

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg synes ris og spanking er turnoff. Om han virkelig hadde blitt tent av det så ville jeg nok kanskje gjort det om tanken fikk modne, og settingen var riktig.

Anonymkode: c9730...12c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...