Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest simpel?
Skrevet

Har et stort dilemma nå.. :(

Jeg har en kjæreste som er nettavhengi og pålogget til enhver tid.

( vi bor ikke i sammen, men han innrømmer at han er veldig mye på nettet og er avhengi)

Saken er det at jeg har hatt mistanker at alt han driver med der inne, ikke er bare av edle hensikter.

Har hatt mistanker med at han flørter masse der og jeg la ut et agn.. For å se om han beit på. Jeg laget en falsk profil på en av nettstedene jeg vet han har kontakt med andre på.

Han beit på og skrev villig om seg selv, at han har kjæreste osv....

Jeg skrev at jeg gjerne ville møte han osv. ( med undertone om at mye var fordi jeg ønsket erotikk)

Så han ga meg sin msn adresse og jeg har fått hans mob nr,,

Vet at det i utganspunket er veldig dårlig gjort av meg å lage en slik felle for han, men han landet i den med sine egene bein..

Så hva gjør jeg nå?

Skal jeg si at jeg laget en felle for han pga mistanker?

Skal jeg møte han som den profilen jeg la inn?

Føler at det er en forferdelig situasjon, og angrer på at jeg startet med å legge inn en falsk profil. Men har nå gjort det og trenger gode råd og ikke råd som " dump han" uten begrunnelser..

Trenger virkelig gode råd nå!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg ville spilt spillet helt ut, jeg. Som begge personligheter.

Slik ville jeg gjort det:

Leylanett avtaler møte, LeylaRL (Real Life) avtaler noe samme dag og samme tid.

LeylaRL gjør seg så innbydende og deilig og uimotståelig som mulig for å få ham til å bryte avtalen med Leylanett.

Gjør han ikke det, møter han LeylaRL når han egentlig skal møte Leylanett. Da får han enten et forklaringsbehov, eller et spark i balla.

Mulig jeg ville forsøkt å spørre ham ut om han ville møtt noen av dem han chatter med på nett, eller om det bare er uskyldig flørt. Fiske så mye jeg kunne om hva han bedriver tiden med på nett, og samtidig la nettprofilen bli mindre og mindre interessert/interessant og bare la det hele dø ut.

Når jeg tenker meg om, ville jeg kanskje gjort en kombinasjon. Noe med at Leylanett ikke møtte opp, slik som Tom Hanks gjorde det i You have mail-filmen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Der kan du skite på leggen selv. Hva om han sier han skønte det var du?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde avtalt møte med han, møtt opp på avtalt sted. Sett på han, ristet på hodet og snudd meg og gått. For hadde min kjære gjort det han allerede har gjort, ville detvært over streken for min del. Derfor hadde jeg spilt det ut, og latt han ta konsekvensene av det også.

Skrevet

Lukker denne tråden, da det er to like tråder og går :wink:

Remyline Moderator

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...