Gjest løvejenta Skrevet 16. mars 2005 #1 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg snublet innom dette forumet, og må si det var befriende med et forum tilegnet den single skare. :-) Jeg har nå vært singel i over 4. Er 30 år og har vært gift. Lurer stadig på om jeg noen gang kommer til å ha et forhold igjen. Det å ha en kjæreste virker bare mer og mer fjernt for meg. Selv om jeg savner noen så har jeg det også bra alene. Er ikke særlig god på det derre ons-greiene heller, -er egentlig ikke intressert om ikke det er en dypere connection. Lurer på om jeg rett og slett har vært ute av gamet for lenge? Blir kanskje bare særere med tida? Vel, jeg vil jo, men kanskje jeg ikke er så klar allikevel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 3. april 2005 #2 Del Skrevet 3. april 2005 håper vi prates mere etterhverdt., i melimtiden håperjeg du vil kose deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 4. april 2005 #3 Del Skrevet 4. april 2005 Neida, du er ikke sær! Du er bare trygg på deg selv og din status som singel..... Man kommer til et punkt der ons ikke er så innmari mye å trakte etter Man har positive og negative sider ved både parforhold og det å være singel. Jeg er av den oppfatningen at jeg heller er singel enn å leve i et dårlig forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 27år Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg er også nykommer her. Har vært i fast forhold siden jeg var 16år. Har altså ikke gjort mye sprell i livet mitt, og denne tiden jeg har opplevd som singel, er jo helt fantastisk!!! Jeg stortrives med min tilværelse, og akter å leve den fullt ut Livet er hæææærlig dere!!! Synd at helga allerede er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. april 2005 #5 Del Skrevet 14. april 2005 Eg er også rett ny her på KG, men tror eg kommer att bruke denn mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #6 Del Skrevet 15. april 2005 Hey you... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå