Gå til innhold

Slippe meg løs i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! 

Med min ex følte jeg aldri at jeg kunne slippe meg helt løs i sengen. Følte det var noe som holdt meg igjen - uten at jeg klarte å finne ut hva det var før det ble slutt. 

Nå dater jeg en ny og har virkelig lyst å ikke holde tilbake med han når vi kommer dit. 

Hva gjør dere andre for å slippe dere løs i sengen og ikke holde tilbake? 

Anonymkode: 096b2...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestemte meg for å gi f og la d stå til. Om han ikke takler den jeg virkelig er vil han uansett ikke være mannen for meg

• Liker 9
Skrevet

Det er ikke verden undergang om du forteller om fantasier eller hva du liker, ikke liker. Hvis personen ikke liker deg lenger fordi du er sånn.. vel da passer dere ikke sammen.

• Liker 1
Skrevet

Lever i nuet og tenker at livet er for kort for å holde tilbake sexlivet. Når du får barn mister du både energi og mulighet til å slippe deg løs med barn i hus og når de er så gamle og flytter ut er du for gammel til å orke.  Så ikke bekymre deg for noe nå, du har kroppen og sexlivet på topp nå så ikke hold igjen! 

Anonymkode: 570c2...291

• Liker 1
Skrevet

Se deg i speilet og se en sexgudinne. Det sitter i ditt hode! 

Jeg fikk min seksuelle oppvåkning med min femte sex partner. Det var noe med han som fikk frem det beste i meg, og det var sannsynligvis fordi han bekreftet meg hele tiden.  

Anonymkode: ffd0c...484

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
6 hours ago, smilo said:

Jeg bestemte meg for å gi f og la d stå til. Om han ikke takler den jeg virkelig er vil han uansett ikke være mannen for meg

This! ☝️🙌

Anonymkode: 8e993...5ea

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, smilo skrev:

Helt enig. 

Fokuset er nytelse, ikke feil og mangler. Ingen ønsker å høre om dem uansett ;)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lever i nuet og tenker at livet er for kort for å holde tilbake sexlivet. Når du får barn mister du både energi og mulighet til å slippe deg løs med barn i hus og når de er så gamle og flytter ut er du for gammel til å orke.  Så ikke bekymre deg for noe nå, du har kroppen og sexlivet på topp nå så ikke hold igjen! 

Anonymkode: 570c2...291

Det du sier er egentlig at jeg (og min kjære) er for gammel til å nyte sex nå når vi har voksne barn. Jeg har aldri hatt bedre sexliv enn de siste årene

• Liker 1
Skrevet

Tror det er mange som går i fellen når forholdet starter, vil gjerne vise seg fra sin beste side eller fra den dydige siden og holder tilbake. Til slutt blir det et mønster som er vanskelig å bryte. Visst dere har hatt vanilje sex i årevis så blir det vanskelig for den ene parten og ta initiativ til noe dristigere. For da bryter du plutselig mønsteret og partneren blir engstelig og lurer på hva som foregår nå. Sikkert mange som sitter på gamlehjemmet og angrer på at det ikke ble mer fart i halmen.

Det ironiske er at begge kanskje ønsker å utforske mer og tenker "herregud for en kjedelig partner jeg har"

Det var paret som hadde vært sammen i tyve år og holder på med fredags-kosen mens kona plutselig rykker til, mannen utbryter, "Ka e det du holde på med...e det æ eller du som pule"

Anonymkode: fc6d6...35f

• Liker 1
Skrevet
På 16.9.2018 den 18.49, smilo skrev:

Dette. 

Dette bør alle dere jenter/kvinner lære dere. Slik får dere en mann som vil ha deg akkurat som du er. 

Anonymkode: 21cd2...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...