Gå til innhold

Hvilken størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, føler meg litt sånn utenfor iblant når det kommer til shopping av klær. iblant når jeg er ute i butikkene så finer jeg utrolig fine ting, men ikke alltid det passer. Føler jeg må være syltynn og høy for å passe. 

Hvilken størrelse bruker dere i t skjorter og jeans? Det er bare å svare anonymt.

Dette er bare for å sjekke om det er andre som føler det samme eller ikke.

Min er Medium/Large (t skjorte/jeans)

Anonymkode: d686f...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så forskjellig! Jeg har for det meste M/38 i de merkene jeg bruker, men kan også bruke enkelte stretchy eller større plagg i S. Det finnes også butikker og merker jeg må opp i XL for å få på meg, og da gidder jeg ikke handle der. Divided hos H&M blant annet. Bruker 36-38 S-M i vanlige H&M klær, men Divided får jeg ikke på meg, selv i størrelse XL og 46. Jeg kan bruke M/S i bukser hos BikBok, men bukser hos Cubus får jeg ikke over lårene engang. BikBok har mer passende størrelser for meg i motsetning til Cubus, men jeg har inntrykk av at det som oftest er omvendt hos andre. Jeg er 167cm og langt fra syltynn. 

Dersom jeg skulle sagt en størrelse hadde det blitt M/38. Det er den størrelsen jeg bruker mest og «går etter» når jeg plukker ut klær (både bukser og t-skjorter). 

Anonymkode: fd1c7...b30

Skrevet

Klesshopping er utrolig slitsomt, også for oss som er tynne Jeg bruker vilt forskjellige størrelser i ulike butikker, og i noen butikker har de rett og slett ikke små nok størrelser for meg lenger, og å handle i barneavdeling blir feil når man har kvinnelige former. Derfor handler jeg mest på nett da nettbutikkene oppgir cm mål på størrelsene.

Anonymkode: 881d2...39b

Skrevet

Jeg bruker str. 42 i kjoler, bukser går ikke, må sikkert ha str. 46/48, den blir da for vid i livet og lårene, men stram på rumpa. Så har bare gitt opp bukser, og bruker kun kjoler. Har trenings tights hvis jeg skal trene, gå i skogen osv. 

Anonymkode: bb0dd...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...