Gå til innhold

Gråt av orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en orgasme jeg aldri hadde fått før, det var helt sykt. Og rett etter på måtte jeg legge meg og gråte 😂 gråt skikkelig, noen som det samme har skjedd med? Lurer litt på hva det kommer, lo mens jeg hylgrein fordi jeg skjønte ikke hvorfor jeg gråt 😂

Anonymkode: 4be86...dca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en orgasme jeg aldri hadde fått før, det var helt sykt. Og rett etter på måtte jeg legge meg og gråte 😂 gråt skikkelig, noen som det samme har skjedd med? Lurer litt på hva det kommer, lo mens jeg hylgrein fordi jeg skjønte ikke hvorfor jeg gråt 😂

Anonymkode: 4be86...dca

Det har skjedd meg også. Helt vanlig at det kan skje 😊

Anonymkode: b2844...896

Skrevet

Har skjedd meg også

Anonymkode: d9756...59f

Skrevet

Det har skjedd meg- spesielt om det er lenge siden sist vi hadde sex. 

• Liker 1
Skrevet

Skjedd meg og :danse:

Anonymkode: 357be...243

Skrevet

Har skjedd meg to ganger , tror det var fordi det var en overveldende orgasme sammen med overveldende følelser i spill, så det ble en superfølelsesmessig release med orgasmen på en måte. Da visste jeg at jeg elsket han og aldri ville miste han 🖤

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette skjedde med meg og typen en gang for noen år siden. Han skjønte ingenting, og jeg gråt og lo om hverandre 😂 Rareste jeg har vært med på. Men det var også den beste orgasmen jeg noen gang har hatt, og jeg hadde drukket vin óg vi hadde nettopp blitt sammen igjen etter et kort brudd, så det var mye gode følelser i spill 😅

Anonymkode: d5218...64f

Skrevet

Det gjør jeg titt og ofte. Kommer som et uvær og gråter som en foss. Er jeg skikkelig 'heldig' så rundes det hele av med et angstanfall i tillegg 🤣 For meg kommer det av at jeg ikke fokuserer på å beholde kontrollen mentalt, og da kan følelser overrumple med før jeg rekker å få opp igjen veggen jeg trenger for å fungere i hverdagen. 

Anonymkode: e66f4...541

• Liker 1
Skrevet

En sjelden gang gråter jeg etter orgasme. Det er rent fysisk, ikke pyskisk. Merkelig følelse. :)

Anonymkode: 57258...6a1

Skrevet

Har gjort det flere ganger. Like teit hver gang. For jeg er i "lykkerus", og så griner jeg, og så ler jeg av at jeg griner, haha!

Anonymkode: 74b8a...d8b

• Liker 1
Skrevet

Har nesten begynt å gråte.. har lest at det er noe mange kvinner har opplevd en sjelden gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...