mabi Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har kommet i kontakt m en musiker på net. nå viser det seg at han har løyet ganske batraktelig på alderen, han er 19 år, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, bør jeg forsatt ta ham med på bandprosjektet? Mabi
Gjest Bellatrix Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Kommer vel an på hva slgs planer du har for bandet. Hvilken livssituasjon er han i? Er han klar for de planene du har for bandet? Du får spørre han om hans tanker om å være med i bandet.
mabi Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2005 De virker så dustete på meg. Starte med å ljuge...! Eller bør han få en sjanse? Mabi
Dødspingvinen Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Send en PM til Donnie Darko. Han har mest erfaring av oss her inne
liv Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 Selv om det er dustete å lyve, så er det viktigere om han er god! Og om han passer inn i det å spille med dere... For de virkelig gode kan være vanskelige å finne
Gjest GreenSky Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 Det viser jo at han virkelig vil ha jobben, i alle fall.
Gjest Chrizzy Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Nei, om det er slik at han løyg seg eldre så er det jo egentlig forståelig og det viser kanskje til et "lidenskaplig" engasjemang. Om han er dyktig og den dere trenger, så hadde jeg sikkert latt han få jobben, men jeg hadde sagt klart fra, at fra nå spiller vi med åpne kort
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 Hvis han er god så spiller det ingen rolle hvor gammel han er eller ikke er
LarsLarsere Skrevet 16. mars 2005 #9 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har kommet i kontakt m en musiker på net. nå viser det seg at han har løyet ganske batraktelig på alderen, han er 19 år, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, bør jeg forsatt ta ham med på bandprosjektet? Mabi jeg fikk tilbud om og bli med i et bandprosjekt over nettet en gang. de innvolverte viste seg og være 14 og 15 istedenfor 18 som de hevdet først. det ble selvsagt ingenting av. (Jeg er 20) personlig hater jeg og bli løyet for,og ville aldri gått videre med en som startet med en eller flere løgner.
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 Dere skal spille i band, ikke gifte dere? Hovedpoenget er vel om han kan spille og om hans ambisjoner passer med deres?
Crazee Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Kvifor laug han? Korleis reagerte han då sanninga vart oppdaga? Føler du deg trygg på at han ikkje vil lyga om meir, eller fleire gongar?
Gjest Gitte Skrevet 17. mars 2005 #12 Skrevet 17. mars 2005 Dere skal spille i band' date=' ikke gifte dere? Hovedpoenget er vel om han kan spille og om hans ambisjoner passer med deres?[/quote'] kunne ikke vært mer enig...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #15 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har kommet i kontakt m en musiker på net. nå viser det seg at han har løyet ganske batraktelig på alderen, han er 19 år, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, bør jeg forsatt ta ham med på bandprosjektet? Mabi Hva mener du egentlig? det er vel ikke noen nedre/øvre aldersgrense for å spille? Så lenge han er god til derea band, så spiller dt vl ingen rolle om han er 19 eller 90
Donnie Darko Skrevet 16. april 2005 #16 Skrevet 16. april 2005 Jeg kan stille opp jeg.. hvis dere trenger en verdens beste trommis
Anders26år Skrevet 17. april 2005 #17 Skrevet 17. april 2005 Løy om alderen? OK SÅNNE FOLK LIKER VI IKKE!
englefjes Skrevet 17. april 2005 #19 Skrevet 17. april 2005 Og så vil jeg jo ikke ødelegge tråden, så jeg må si som flere at det kanskje kommer litt an på intensjonen bak - hva jeg ville gjort i en slik situasjon. Er dere andre som skal spille mye eldre? Kanskje han trodde det var en måte dere ville høre han på. At dere, musikalsk sett, ville vurdert en 19år gammel trommis som for uerfaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå