AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Også om hun ønsket det temmelig hardt, så det ble merker? Ville dere ha følt dere som kvinnemishandlere? Ville dere ha sett på henne som pervers om hun hadde slike ønsker? Anonymkode: 9acc9...d40
Thoughtful Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også om hun ønsket det temmelig hardt, så det ble merker? Ville dere ha følt dere som kvinnemishandlere? Ville dere ha sett på henne som pervers om hun hadde slike ønsker? Anonymkode: 9acc9...d40 Hadde vært skeptisk, og det ville nok føles galt, men synes ikke det er perverst å ha slike ønsker
OnFire Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Virker voldsomt når du sier merker, men klaska en eks på rumpa fordi hun likte det. Jeg hadde null utbytte av det.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også om hun ønsket det temmelig hardt, så det ble merker? Ville dere ha følt dere som kvinnemishandlere? Ville dere ha sett på henne som pervers om hun hadde slike ønsker? Anonymkode: 9acc9...d40 Forstår du ikke hva mishandling er? Mishandling er å gjøre noe mot noens vilje. Å klaske sin sexpartner på rumpa når vedkommende ber om det er det motsatte av mishandling, du har jo samtykke. Så nei, jeg føler meg ikke som en kvinnemishandler når jeg gjør det. Og nei, jeg ser ikke på kona mi som pervers, jeg ser på henne som nysgjerrig. Jeg slår dog ikke hardere enn jeg er komfortabel med. Anonymkode: 28730...397 8
SlemUlv Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 Heldigvis finnes det mange som liker dette. 4
studerende Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 Gjorde dette for en eks noen ganger. Det var ikke helt min ting med SÅ hard dasking, men hun syntes det var stor stas. Det har vokst litt på meg i ettertid, selv om det fortsatt ikke er favorittaktiviteten i senga.
Jr.Garcon Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også om hun ønsket det temmelig hardt, så det ble merker? Ville dere ha følt dere som kvinnemishandlere? Ville dere ha sett på henne som pervers om hun hadde slike ønsker? Anonymkode: 9acc9...d40 Seff! Nei, jeg hadde ikke følt meg som en kvinnemishandler og på ingen måte sett på henne som pervers. Jeg tror alle damer har godt av å bli lagt over fanget og få ris iblant dog bør det ikke være så hardt nødvendigvis (å såklart ikke hvis de sier nei). Endret 16. september 2018 av Jr.Garcon 5
TaliBanan Skrevet 16. september 2018 #8 Skrevet 16. september 2018 Riser gjerne om hun vil det, noen ganger så det blir både tårer og merker.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #9 Skrevet 16. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forstår du ikke hva mishandling er? Mishandling er å gjøre noe mot noens vilje. Å klaske sin sexpartner på rumpa når vedkommende ber om det er det motsatte av mishandling, du har jo samtykke. Så nei, jeg føler meg ikke som en kvinnemishandler når jeg gjør det. Og nei, jeg ser ikke på kona mi som pervers, jeg ser på henne som nysgjerrig. Jeg slår dog ikke hardere enn jeg er komfortabel med. Anonymkode: 28730...397 Jeg vet hva mishandling er, og jeg ser ikke på det som mishandling når det er med samtykke. Men har hørt flere menn si at de ville ha følt seg som kvinnemishandlere k en slik setting, selv om kvinnen ønsket det. Anonymkode: 9acc9...d40
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #10 Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Thoughtful skrev: Hadde vært skeptisk, og det ville nok føles galt, men synes ikke det er perverst å ha slike ønsker Hvis hun bare ville du skulle gjøre det forsiktig og lekent, ville det fortsatt føles galt? Anonymkode: 9acc9...d40
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #11 Skrevet 16. september 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: Heldigvis finnes det mange som liker dette. Men hvordan spørre partner om dette om man ikke vet om han liker det? Kanskje han reagerer veldig negativt. Anonymkode: 9acc9...d40
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #12 Skrevet 16. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har hørt flere menn si at de ville ha følt seg som kvinnemishandlere k en slik setting, selv om kvinnen ønsket det. Åpenbart mange dumme menn i dette ganske land. Anonymkode: 28730...397 4
SlemUlv Skrevet 16. september 2018 #13 Skrevet 16. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan spørre partner om dette om man ikke vet om han liker det? Kanskje han reagerer veldig negativt. Anonymkode: 9acc9...d40 Jeg spurte min da vaniljepartner rett ut jeg 😛 alltid hatt veldig åpen og ærlig kommunikasjon med mine partnere
Thoughtful Skrevet 16. september 2018 #14 Skrevet 16. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun bare ville du skulle gjøre det forsiktig og lekent, ville det fortsatt føles galt? Anonymkode: 9acc9...d40 Som en annen over påpekte ville nok heller ikke jeg følt meg som en kvinnemishandler, og det hele kommer ann på hvor hardt det er snakk om. Hvis min kjæreste spurte meg om dette ville jeg helst startet forsiktig og så gradvis gått "hardere til verks" intill hun var fornøyd med trykket eller til det punktet hvor jeg virkelig ikke var komfortabel med å ta hardere i lengre. Hadde måtte mottatt tilbakemelding fra henne ofte de første gangene 3
Jr.Garcon Skrevet 16. september 2018 #15 Skrevet 16. september 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan spørre partner om dette om man ikke vet om han liker det? Kanskje han reagerer veldig negativt. Anonymkode: 9acc9...d40 Er det noe liv laga å ha et forhold hvor man ikke tør å spørre/prate/ og teste ut ting man har lyst til med partner da? Om han reagerer veldig negativt så hadde jeg tenkt at han var helt feil partner. Det er vel greit å finne ut kontra å ha et dårlig sexliv hvor man ikke får levd ut sine lyster.
Thyra Skrevet 16. september 2018 #16 Skrevet 16. september 2018 18 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg spurte min da vaniljepartner rett ut jeg 😛 alltid hatt veldig åpen og ærlig kommunikasjon med mine partnere Hvordan reagerte han?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #17 Skrevet 16. september 2018 13 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Er det noe liv laga å ha et forhold hvor man ikke tør å spørre/prate/ og teste ut ting man har lyst til med partner da? Om han reagerer veldig negativt så hadde jeg tenkt at han var helt feil partner. Det er vel greit å finne ut kontra å ha et dårlig sexliv hvor man ikke får levd ut sine lyster. Greit nok. Men dette er jo noe ganske personlig. Og man må jo stole på partner for å spørre om noe slikt. Hva om han fortalte "alle" om dette etter bruddet? Anonymkode: 9acc9...d40
SlemUlv Skrevet 16. september 2018 #18 Skrevet 16. september 2018 Akkurat nå, Thyra skrev: Hvordan reagerte han? Ble først usikker, men han prøvde det Det var gøy der og da, men da han så merkene dagen etter, ble han helt satt ut, og det ble aldri gjort igjen 😛 Etter det, bestemte jeg meg for å finne partner i BDSM miljøet.
Sphere Skrevet 16. september 2018 #19 Skrevet 16. september 2018 Det gjør jeg da gjerne. Utrolig deilig å se hvordan hun tenner på det.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #20 Skrevet 16. september 2018 6 minutter siden, Sphere skrev: Det gjør jeg da gjerne. Utrolig deilig å se hvordan hun tenner på det. Tenner du også på det, eller tenner du bare på å se at hun tenner på det? Anonymkode: 9acc9...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå