AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Hei. Er det noen som kan anbefale en god hundetrener i Rogaland, gjerne Sandnes/Sola/Stavanger området. Vi ønsker en hundetrener som gjerne kan komm hjem til oss for å trene hunden, da bare en av oss har sertifikatet og det kan bli vanskelig med mye kjøring. Vi er selvfølgelig takknemlige for alle forslag, også de som gjør at vi må kjøre et stykke. Det viktigste for oss er å høre hvem dere har erfaring med, og som dere anbefaler. Anonymkode: a71b5...498 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Noen anbefalinger? Anonymkode: a71b5...498 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Flere hundeskoler har mulighet for å gi dere privattimer, men det er DERE som skal trene hunden deres. De gir dere bare veiledning om hvordan det skal gjøres. Sjekk ut Siddis Hundeskole eller Canis. Anonymkode: b9ab2...835
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere hundeskoler har mulighet for å gi dere privattimer, men det er DERE som skal trene hunden deres. De gir dere bare veiledning om hvordan det skal gjøres. Sjekk ut Siddis Hundeskole eller Canis. Anonymkode: b9ab2...835 Takk, har sett litt på sidene til hundeskolene, og har sett at de har privattimer. Håpet gjerne at noen ville anbefale en eller flere av trenerne, da vi har hørt at det er ulik «kvalitet» på dem. Vi vet at det er vi som skal trene hunden, men vi ønsker å få hjelp. Anonymkode: a71b5...498
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 Hva trenger dere hjelp til? Atferdsproblemer? Konkurransetrening? Eller bare generell hverdagslydighet, som å gå pent i bånd på tur, og ikke overfalle gjester med en gang de kommer inn døra? Hva slags rase er det, og hva slags metoder vil dere følge? Anonymkode: a0a28...a5b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, har sett litt på sidene til hundeskolene, og har sett at de har privattimer. Håpet gjerne at noen ville anbefale en eller flere av trenerne, da vi har hørt at det er ulik «kvalitet» på dem. Vi vet at det er vi som skal trene hunden, men vi ønsker å få hjelp. Anonymkode: a71b5...498 Jeg kjenner instruktørene der personlig, og det er kanskje bare en av de jeg ikke har noe kjemi med. Men det kommer også an på hva det er du vil trene på. Så få frem det, så kan jeg anbefale mer konkret Anonymkode: b9ab2...835
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva trenger dere hjelp til? Atferdsproblemer? Konkurransetrening? Eller bare generell hverdagslydighet, som å gå pent i bånd på tur, og ikke overfalle gjester med en gang de kommer inn døra? Hva slags rase er det, og hva slags metoder vil dere følge? Anonymkode: a0a28...a5b Tusen takk for svar. Det vi trenger hjelp med er hverdagslydighet, komme på innkalling, gå pent og som du sa, ikke overfalle gjester med en gang de kommer inn døren. Vi har en Lagotto hannhund. Anonymkode: a71b5...498
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Det vi trenger hjelp med er hverdagslydighet, komme på innkalling, gå pent og som du sa, ikke overfalle gjester med en gang de kommer inn døren. Vi har en Lagotto hannhund. Anonymkode: a71b5...498 http://www.siddishundeskole.com/privatundervisning/ Disse to som har privatundervisning er dyktige greie damer som kan det de holder på med Canis som jeg også kan anbefale har jeg ikke kjennskap til hvem som har privatundervisning. Anonymkode: b9ab2...835
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: http://www.siddishundeskole.com/privatundervisning/ Disse to som har privatundervisning er dyktige greie damer som kan det de holder på med Canis som jeg også kan anbefale har jeg ikke kjennskap til hvem som har privatundervisning. Anonymkode: b9ab2...835 Tusen takk, da skal jeg kontakte dem. Setter stor pris på hjelpen fra deg.😀 Anonymkode: a71b5...498
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 Vi har Anne fra Siddis hundeskole! Syns hun er kjempeflink og jeg og hunden har lært og jobbet masse etter at vi startet med privattimer med henne! Anonymkode: 8f5c2...292 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #11 Skrevet 18. september 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har Anne fra Siddis hundeskole! Syns hun er kjempeflink og jeg og hunden har lært og jobbet masse etter at vi startet med privattimer med henne! Anonymkode: 8f5c2...292 Tusen takk, da tar jeg kontakt med henne først👍 Anonymkode: a71b5...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå