AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Hva tenker dere? Anonymkode: 20cef...fff
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Om enden er nær vet jeg ikke, men at grådige mennesker og tafatte politiekere klarer å ødelegge jorda på sikt er det liten tvil om. De er allerede godt i gang med utrydning av dyrearter og global oppvarming. Anonymkode: d3e5c...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Ikke så nær som i min levetid, men jeg tror nok den kan komme raskere enn man liker å tro. Det største problemet er etter hvert overbefolkning, det begynner å haste med å utvikle god nok romteknologi slik at man ikke nødvendigvis behøver å på på jorda. Klarer eller gidder man ikke det, blir alternativet heller krig, matmangel, pandemi etc. Anonymkode: ae08a...28d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Tror dere Gud vil komme å dømme folk? Anonymkode: 20cef...fff
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 Håper det Anonymkode: 9f783...fe0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror dere Gud vil komme å dømme folk? Anonymkode: 20cef...fff Det forutsetter at Gud eksisterer og at det er meningen at han isf skal gjøre dette. Anonymkode: 09196...914
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere Gud vil komme å dømme folk? Anonymkode: 20cef...fff Næh, det tror jeg ikke Anonymkode: 5dd0e...e16
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #8 Skrevet 16. september 2018 Ja nå settes alle priser opp. Renten skal opp. Huspriser går ned. Regningen får nav så hurra. Flere må selge husene med tap. Det blir for dyrt å kjøre bil så flere må begynne sykle. Politikerene bryr seg ikke, de sitter jo med millionlønnen sin de. Barn får det verre og verre når foreldre ikke klarer regningene sine mer. Anonymkode: 5b3e4...0fa
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #10 Skrevet 16. september 2018 Ja, hele tiden. Uansett hvor jeg snur meg, er rompen bak... Anonymkode: 708a0...e3e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #11 Skrevet 16. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja nå settes alle priser opp. Renten skal opp. Huspriser går ned. Regningen får nav så hurra. Flere må selge husene med tap. Det blir for dyrt å kjøre bil så flere må begynne sykle. Politikerene bryr seg ikke, de sitter jo med millionlønnen sin de. Barn får det verre og verre når foreldre ikke klarer regningene sine mer. Anonymkode: 5b3e4...0fa Ja for globalt sett, så er det problemene her i Norge som er de virkelig ille.... Anonymkode: 64877...93e
Djungelvrål Skrevet 16. september 2018 #12 Skrevet 16. september 2018 Er det ikke fredeligere og mindre krig i verden enn det har vært på hundrevis av år?? Nei, jeg tror verden og menneskeheten kommer til å bestå i noen hundre år til, såsant det ikke bryter ut atomkrig da.......
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #13 Skrevet 16. september 2018 Ja, enden til min andre halvdel... og hun er VANVITTIG deilig bakfra Anonymkode: eb42e...3a6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #14 Skrevet 17. september 2018 19 timer siden, Peonjenta skrev: Er det ikke fredeligere og mindre krig i verden enn det har vært på hundrevis av år?? Nei, jeg tror verden og menneskeheten kommer til å bestå i noen hundre år til, såsant det ikke bryter ut atomkrig da....... Sant nok. Men det ulmer kraftig. Trass internett og mer oversikt, så er det helt klart ting som ligger under overflaten nå. Det kan brake løs hvilken dag som helst. Best å ikke tenke for mye på det. Anonymkode: 9a1d5...a16 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. september 2018 #15 Skrevet 17. september 2018 (endret) Ja men ikke før om noen hundre millioner år. Endret 17. september 2018 av Eugene Onegin
prt90 Skrevet 17. september 2018 #16 Skrevet 17. september 2018 På 16.9.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere? Anonymkode: 20cef...fff Det kommer an på hvordan du definerer "menneske". Er man fortsatt menneske om man har fått forbedret genene sine til å ha 500 i IQ og ikke blir gammel? Blir meget overrasket om vi ikke snart får finpusset genteknologien nok til at vi kan ta kontroll over vår egen evolusjon og utvide vårt intellekt samtidig som vi utrydder sykdom og alderdom. (Her kan "snart" være noen tiår eller et par hundre år) 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #17 Skrevet 17. september 2018 På 16.9.2018 den 13.58, AnonymBruker skrev: Tror dere Gud vil komme å dømme folk? Anonymkode: 20cef...fff Det kommer litt an på hva du mener med Gud. Både filosofisk, psykologisk og metafysisk. Den største trusselen mot menneskeheten er utvilsomt AI/kunstig intelligens. På et tidspunkt så vil graden av reell intelligens mellom mennesker og AI være utjevnet. Kunstig intelligens vil da skyte så eksponentielt fort forbi oss at absolutt alt kan skje. I løpet av potensielle minutter kan denne "entiteten" leve praktisk talt 1000 millioner år frem i tid teknologisk sett. Og den kan se på oss som vi ser på gress. Vi tenker ikke en gang over at vi tråkker på det. Teknologiprofetene spår seriøs eskalering med AI rundt 2045-50. Hvem vet hva som kommer til å skje. Det er mange som advarer og har advart mot disse tingene i mange mange år. Men vi suser avgårde mot en eller annen form for dramatisk endring for menneskeheten. Og vi snakker ikke om så enormt lang tid relativt sett. Anonymkode: c1b95...e77 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #18 Skrevet 17. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på hva du mener med Gud. Både filosofisk, psykologisk og metafysisk. Den største trusselen mot menneskeheten er utvilsomt AI/kunstig intelligens. På et tidspunkt så vil graden av reell intelligens mellom mennesker og AI være utjevnet. Kunstig intelligens vil da skyte så eksponentielt fort forbi oss at absolutt alt kan skje. I løpet av potensielle minutter kan denne "entiteten" leve praktisk talt 1000 millioner år frem i tid teknologisk sett. Og den kan se på oss som vi ser på gress. Vi tenker ikke en gang over at vi tråkker på det. Teknologiprofetene spår seriøs eskalering med AI rundt 2045-50. Hvem vet hva som kommer til å skje. Det er mange som advarer og har advart mot disse tingene i mange mange år. Men vi suser avgårde mot en eller annen form for dramatisk endring for menneskeheten. Og vi snakker ikke om så enormt lang tid relativt sett. Anonymkode: c1b95...e77 Kunstig intelligens er ikke farlig Anonymkode: 5dd0e...e16
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #19 Skrevet 17. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunstig intelligens er ikke farlig Anonymkode: 5dd0e...e16 Haha, ja sant Anonymkode: c1b95...e77
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #20 Skrevet 17. september 2018 Ja. Vi holder ikke mer enn 6-700 år til det er jeg sikker på Anonymkode: 764e0...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå