Gå til innhold

Edging...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør alltid det. Kan komme på ett minutt, men ligger skjeldent mindre enn en time å onanerer før jeg til slutt ikke holder ut lenger. Får en sinnsyk orgasme og en kjempesprut. Har lagt å edga i tre timer en gang. Helt himmelsk☺ Edger dere når dere onanerer?

Anonymkode: ea01c...6d8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men merker ikke forskjell på om jeg gjør det eller ikke

Anonymkode: 244a9...7e9

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør alltid det. Kan komme på ett minutt, men ligger skjeldent mindre enn en time å onanerer før jeg til slutt ikke holder ut lenger. Får en sinnsyk orgasme og en kjempesprut. Har lagt å edga i tre timer en gang. Helt himmelsk☺ Edger dere når dere onanerer?

"Edga"😂

Anonymkode: 09c30...c4d

Skrevet

Fungerer dette kun for menn? 

Skrevet

Har prøvd det, men merka ingen forskjell. Kanskje omvendt, syns faktisk orgasmen er svakere når jeg edger enn når jeg kommer med en gang. 

Kvinne.

Anonymkode: 438f7...608

• Liker 3
Skrevet

Har aldri edget har ikke viljestyrken til det.

Anonymkode: a004b...791

Skrevet

Gjør ofte det. Noen ganger når det har gått lenge siden forige orgasme så klarer jeg ikke holde igjen (dog da er orgasmen gansek intens uansett), men ellers pleier jeg ligge litt å holde på, «frem og tilbake» på kanten :) gode sterke orgasmer.

Jeg er ganske flink til å få multiple orgasmer. Kan holde det gående lenge, om og om igjen på rad, rekorden er nok 8-9 stk. Men om jeg utsetter neste orgasme, tar ting ned igjen og for så å gå opp, da når jeg nye høyder! :) 

Anonymkode: 6056e...dca

Skrevet
3 minutter siden, Emblja said:

Fungerer dette kun for menn? 

Tror det ettersom orgasmene våre er veldig annerledes. Kvinneorgasmen er som å koke vann, mens manneorgasmen er som å tenne en fyrstikk. 

Anonymkode: 4cc53...3c7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ofte det. Noen ganger når det har gått lenge siden forige orgasme så klarer jeg ikke holde igjen (dog da er orgasmen gansek intens uansett), men ellers pleier jeg ligge litt å holde på, «frem og tilbake» på kanten :) gode sterke orgasmer.

Jeg er ganske flink til å få multiple orgasmer. Kan holde det gående lenge, om og om igjen på rad, rekorden er nok 8-9 stk. Men om jeg utsetter neste orgasme, tar ting ned igjen og for så å gå opp, da når jeg nye høyder! :) 

*K27 år

Skrevet

Jeg edger nesten hver gang, føler alt blir så mye bedre da. Men ikke super lenge 😛 

Skrevet

Jo lenger jeg holder på, desto bedre og kraftigere blir orgasmen, men det er sikkert ikke alle det funker for.

Ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: c7db3...425

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: c7db3...425

Kommenterte det et lite hakk under. Men kan gjenta, K27år

Skrevet

Ja, sånn de beste orgasmene kommer 😍😍😍😍🤩🤩

Anonymkode: 6af62...127

Skrevet

Hva betyr det, utsetter orgasme? Ja, jeg har ofte ikke så lyst til å komme ved første mulighet, hvis jeg kjenner at det blir bare en liten en. Blir bedre av å utsette. Eller motsatt, at det blir sånn at orgasmene kjeder seg inn i hverandre.

Anonymkode: 992b9...4d9

Gjest Alterego666
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det ettersom orgasmene våre er veldig annerledes. Kvinneorgasmen er som å koke vann, mens manneorgasmen er som å tenne en fyrstikk. 

Anonymkode: 4cc53...3c7

Snakk for deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...