AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 KG tar for mye tid av livet mitt merker jeg. På morgenen må jeg sjekke KG mens jeg spiser frokost. På vei til jobb sjekker jeg KG. Og i lunchen på jobb. Og på vei hjem fra jobb. Og hele kvelden når jeg kommer hjem. Til og med når jeg er med kjæresten, og på trening sjekker jeg KG 😮 I går innså jeg at jeg har et problem, jeg var på skogtur og istedet for å nyte naturen og stillheten så var jeg på KG.. hvor sykt er ikke det? Er lett å si bare slutt, men jeg klarer jo ikke. Det KLØR i fingrene etter å sjekke innlegg. I hele helga har jeg vært på KG.. alltid mens jeg ser på tv eller serier. Noen som har tips til hvordan jeg kan slutte? Har ikke så mange venner så er sikkert litt med det å gjøre også. Jeg har jo tid. Anonymkode: 4c02c...b4e
Filifjonkamor Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Jeg er ingen ekspert og heller ikke en med samme problem. Men hva med å prøve å trappe ned? Sjekk KG om morningen, men prøv så å vent til du kommer hjem til å sjekke neste gang? Du ser jo selv at du er her inne for mye og det er jo en start, neste steg er å gjøre noe med det. Hva kan du gjøre istedenfor å være på KG?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, Filifjonkamor skrev: Jeg er ingen ekspert og heller ikke en med samme problem. Men hva med å prøve å trappe ned? Sjekk KG om morningen, men prøv så å vent til du kommer hjem til å sjekke neste gang? Du ser jo selv at du er her inne for mye og det er jo en start, neste steg er å gjøre noe med det. Hva kan du gjøre istedenfor å være på KG? Tror det har mye å gjøre med at jeg føler meg så ensom. Har som sagt ikke så mange venner. Og kjæresten er bortreist i helga. Jeg føler vel at jeg er med i et fellesskap når jeg leser/diskuterer på KG.. Men kanskje jeg skal prøve å lese mer. Tips til nettsider på nett med interessante artikler? Leser psychology today av og til men liker også å lese om menneskelige relasjoner. Det er litt flaut å være så avhengig! Anonymkode: 4c02c...b4e 1
Filifjonkamor Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Det er godt mulig at dette er en trøst for deg, men hva med å ikke være på KG når du er ute? Har du andre hobbyer som kan fylle dagen? Håndarbeid, trening osv?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 Tror ikke at du er den eneste, så flau trenger du ikke være. Det er jo en måte å kommunisere med andre på, og et sted en kan få og gi respons, og bli sett. Er enig i at du er for avhengig da. Det skulle kanskje vært en måte å få frivillig karantene på? Anonymkode: a160d...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 -Det hadde du ikke svart om TS var en mann! - Kvinner er onde mennesker som ødelegger for mannen. -Bare menn med penger, fin bil og statusyrke får seg kjæreste. Kvinner er bare ute etter penger og status. -Har en gjort det har alle gjort det. Har en rødhåret mann brun bukse så har alle rødhårete menn det! - Hvem bil liker du best Hvem, hvem ikke hvilken, neida. HVEM! - katten min biter meg! Er den sterilisert, får den for til 1000 kr grammet, behandler du den som en konge og kneler for den hver dag?? Ikke det! Gi bort katten din du er udugelig! - hæ? Er du ikke perfekt mamma og har lest 15 bøker om barneoppdragelse og følger dem til punkt og prikke heeele tiden? Drikker du vin til maten sier du? JEG RINGER BARNEVERNET!!!!!! er har du hjelp på veien ut fra forumet. Anonymkode: 968e1...d52
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 De fleste er jo sånn med facebook, bedre med kg enn fb vil jeg si 😀 Anonymkode: 44e12...b89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå