Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Leste nemlig selv en dødkjedelig krimbok sist uke.

Og setter pris på et hint, slik at jeg unngår slike bøker i fremtiden.

Den jeg, ikke anbefaler, er, En morders signatur av Jonathan Keller/Kellerman Den var litt spennede de første ti sidene i begynnelsen og ca ti sider på slutten, og så var det 300 sider i mellom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håkan Nesser - husker ikke tittelen, men handlingen finner sted i Nederland. Begynnelsen er bra, men resten er elendig!

Dessuten alt av Anne Holt, som jeg mener er talentløs som forfatter.

Gjest gjest1
Skrevet

- Alt av Unni Lindell (møl)

- Håkan Nesser: "Kjære Agnes" (Kort og lite givende)

- Robert Wilson: "En død mann i Sevilla" (Så mye navn!!! Jeg innbiller meg at den er bra, men jeg bare gav opp. Klarte liksom ikke komme inn i boken, ble bare et par sider i slengen da jeg prøvde å sette meg ned for å lese.)

Gjest Catwoman
Skrevet

alt av Mary Higgins Clark, som jeg mener er elendig litteratur

Gjest Leola
Skrevet

Der er ihvertfall ikke jeg enig. Mary Higgins Clark skriver gode spenningsbøker.

Gjest Catwoman
Skrevet

joda, den første boken jeg leste av henne var grei, det var bare at alle de andre var like. Har du lest en har du lest alle liksom. Så jeg gav henne opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Engler og Demoner av Dan Brown. Skikkelig nedtur etter å ha lest Da Vinci koden. Den er forsåvidt spennende, men det tar helt av og plottet blir ganske søkt.

Skrevet
Engler og Demoner av Dan Brown. Skikkelig nedtur etter å ha lest Da Vinci koden. Den er forsåvidt spennende' date=' men det tar helt av og plottet blir ganske søkt.[/quote']

Jeg syns "Engler og Demoner" var mye mer spennende enn "Da Vinci Coden" jeg, da.

Skrevet

Enig med Hui, Anne Holt skriver søplebøker. Fullstendig talentløs.

Gjest Anonymous
Skrevet

- Robert Wilson: "En død mann i Sevilla" (Så mye navn!!! Jeg innbiller meg at den er bra, men jeg bare gav opp. Klarte liksom ikke komme inn i boken, ble bare et par sider i slengen da jeg prøvde å sette meg ned for å lese.)

Har akkurat slitt meg gjennom denne boka. Veldig mange navn og spanske ord å holde styr på. Mitt største problem er at jeg vet hvem morderen er men jeg skjønte ikke drapsmotivet. Kanskje jeg må lese slutten en gang til.....

nero

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...