Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det størst over gang fra T til R1, eller fra R1 til R2?

Anonymkode: 111f1...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde forskjellige lærere i de tre fagene, og pga en veldig flink (og litt grei) lærer var R1 a walk in the park synes jeg. Men egentlig er nok progresjonen ganske jevn og grei mellom alle tre årene. 

Enkleste måte å gjøre det bra i R2 på, er å ha et godt grunnlag fra R1. Slik jeg husker det bygges det mye videre på det man lærte i R1. 

Anonymkode: d8df6...7c9

Skrevet

R2 var etter mitt syn vesentlig lettere enn R1. Så overgang var nok størst fra T til R1. 

Skrevet

For meg var overgangen størst fra R1 til R2 fordi jeg hadde en dårlig lærer i R1 (og fortsatte med den samme i R2). Derfor var ikke grunnlaget fra R1 så godt som det burde vært. Siden jeg hadde en bra lærer i 1T virket ikke overgangen til R1 så stor. Den største overgangen var uansett helt klart fra ungdomsskolen til 1T

Anonymkode: a07ae...2f4

Skrevet

Jeg tok R1 og R2 som privatist flere år etter jeg var ferdig på vgs, siden jeg skulle søke et studie som krevde det. Hadde fra før 1T og 2P, der 1T var det vanskeligste. Syntes overgangen fra 1T til R1 var mye større enn R1 til R2, men dette har nok også noe med at jeg ikke hadde jobbet med matte noen år . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...