AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Da skal vi skilles. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med bosituasjonen. Vi bor på mannens hjemsted med kun hans familie. Som vi egentlig har lite kontakt med.Men bor noen meter i fra de fleste. Har kuttet ut svigerforeldre av veldig god grunn som jeg ikke legger ut her.Barna får heller ikke ha kontakt mer med de.Og det har de klart å ødelegge selv.De har heller aldrinvært besteforeldre eller stilt opp noensinne.. Og de er nesten naboene våres. Klassene er store og vi har snakket om å flytte og bytte til skole med mindre klasser flere ganger. Barna har ikke "bestebestevenner". Er det egoistisk og flytte herfra eller skal jeg pine meg selv i mange år videre for å bo her de er vokst opp? Tror det beste for alle hadde vært å startet på nytt en ny plass. Og at vi deler foreldreansvaret. Vil gjøre det som er riktig for barna men vi har ikke sagt noe til de enda.Så vet ikke hva de vil si. Tror det ville vært bedre for de på en mindre skole med mindre klasser. Og kanskje nytt sted og. Dette er virkelig ikke lett.. Hva tenker dere? Anonymkode: dd870...be8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Leit at du skal skilles! Med hensyn til flytting eller ei, så er det vanskelig å si uten å kjenne din/deres bakgrunn bedre. Men en generell anbefaling er å ikke gjøre mange store forandringer på en gang. Kanskje tåler ungene skilsmissen, men flytting til et nytt sted blir for mye. Kanskje omvendt. Det er det bare du/dere som vet. Jeg ville tenkt litt på hvor sårbare barna er for endringer før jeg tok en sånn stor beslutning. Det er også viktig for barna å ha en mor og far som trives i hverdagen, så det vil jo kanskje telle til fordel for flytting, slik jeg forstår innlegget ditt. Uansett vil jeg anbefale deg å lage en for og i mot liste, typ. hva blir bedre ved å flytte/hva kan bli verre ved å flytte og hva er bra med å bli/dårlig med å bli. Anonymkode: 6d107...674
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Fortell mer om forholdet til svigers... de liker vi her på kg. Kom igjen daaaaaaa. Alt er jo annonymt... Anonymkode: dd00b...916
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell mer om forholdet til svigers... de liker vi her på kg. Kom igjen daaaaaaa. Alt er jo annonymt... Anonymkode: dd00b...916 Skjerp deg! Anonymkode: dd870...be8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 Det viktigste her er at du og far er enig. På innlegget ditt virker deg som om dere begge flytter til samme sted, og ikke at du flytter alene med barna. Det er en vesentlig forskjell synes jeg. Barna har to foreldre og det viktigste er at de fortsetter å ha det. Anonymkode: 1a10f...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå