AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Vet det finnes fot fetisj.... men går det Ann å ha hånd fetisj ? 😂 Anonymkode: 917f2...23e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Ja, det går an å være spesifikt tiltrukket av hender. Jeg er veldig tiltrukket av hender. Jeg var en gang omtrent forelska i handa til en person jeg ikke likte en gang Anonymkode: 1ea23...932 1
CCO Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg er mer enn gjennomsnittlig interessert i hender, kun damers hender. Å sprute i exens hånd er noe jeg ofte fantaserer/tenker tilbake om/på 😇
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Vet ikke om det er en fetisj akkurat, men kan bli kåt av en velformet mannehånd. Er veldig opptatt av hender, og studerer de hvis jeg møter en jeg liker. Dessverre kan jeg miste lysten på en mann hvis han ikke har sånne hender som jeg liker. Jeg liker at de et kraftige og at man ser musklene i håndflaten godt. Synlige blodårer og på en måte firkantede tupper på fingrene. Neglene må være korte, men ikke nedspiste. Kan fantasere om at menn med den typen hender stikker en finger inni meg eller presser hele hånden mot kjønnet mitt. Anonymkode: 1c81d...d86 2
Katten.2.0 Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Overraskende mange kvinner har komplimentert underarmene og hendene mine. En tidligere kollega ble alltid smått opphisset siden jeg går med oppbrettede ermer. 1
hutula1 Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg liker kvinners tynne hender med lange tynne fingre, men det er ikke slikt at jeg finner tilfredsstillelse i å kysse eller slikke de. Så det er nok mer en preferanse enn en fili hos meg. Rumpeballer derimot... o la la. Sitat Gluteofili – å være fascinert og bli seksuelt opphisset av rumpeballer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå