Gå til innhold

Tok steinaldermannen damene bakfra?

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Nei første gang en mann tok ei dame bakfra var 12 Oktober 1743 i Lyon i Frankrike klokka 12:53 og avsluttet klokken 12:56

:skratte:

Anonymkode: 75318...b59

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han hadde sånn svær klubbe og dro ho etter håret inn i hula. Ugg ugg! 

Anonymkode: f7ba8...26b

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at jeg har en medfødt dragning til kvinners akterspeil. Da mener jeg ikke noe slags anal-opplegg, det liker jeg ikke. Men selve formen og utseende på kvinners rumpe er så vannvittig sexy. Jeg føler dette ligger i ur-genene. Ikke noe jeg har lært meg til. Det har bare vært der hele tide, en uimotståelig trang til å ta kvinner bakfra. Kan dette være "lyster" som er arvet fra vår primitive fortid?

Og hva synes dere damer om å bli tatt bakfra? Hvordan føles dette i forhold til andre stillinger? 

Anonymkode: 86b73...5d9

Det er visstnok derfor menneskekvinner har utviklet (store) bryster i motsetning til andre pattedyr som kun har bryst vorter utenom ammeperioden. Fordi når det ble mer vanlig å ligge med hverandre forfra, så skulle synet av kvinnens bryster erstatte synet av kvinnens rumpe. 

Anonymkode: b995b...72c

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, steinaldermenneskene foretrakk nok misjonærstilling. Klitoris stimuleres best da. 

Anonymkode: f7196...657

Kan umulig stemme, klitoris ble oppfunnet i 1993.

Anonymkode: c0da2...76b

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker å bli tatt bakfra, så det er sikkert noe vi har i oss fra langt tilbake :) Sikkert fra steinalderen :)

Anonymkode: 760db...24d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan umulig stemme, klitoris ble oppfunnet i 1993.

Anonymkode: c0da2...76b

Personlig tror jeg steinaldermenn ga en god f... i klitoris. Men jeg kan ikke bevise det 🙈

Anonymkode: 112c7...988

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig tror jeg steinaldermenn ga en god f... i klitoris. Men jeg kan ikke bevise det 🙈

Anonymkode: 112c7...988

Men det gjorde nok ikke steinalderkvinnen, skjønner du. Og skulle det bli noe fast på ham, måtte han klare å føre til the big O.

Anonymkode: f7196...657

• Liker 2
Skrevet

Aner ikke hvordan steinalderfolk hadde sex, men å bli tatt bakfra er ganske så digg. Han kommer dypt inn i meg på den måten og får oppvist dominans ved at han holder meg i håret, rundt puppene ec.. Jeg liker den stillinga mer og mer, selv om vi har også andre favoritter. 

Anonymkode: 0ad86...76f

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvordan steinalderfolk hadde sex, 

Anonymkode: 0ad86...76f

De hadde sex på samme måte som vi har.

Anonymkode: 9acf5...6e2

Skrevet
På ‎15‎.‎09‎.‎2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Damene i steinalderen var akkurat likedan som nå. Så da kan du vel tenke resten selv? 

Anonymkode: 80726...7ef

...minus fillers og rumpesilikon.. 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er visstnok derfor menneskekvinner har utviklet (store) bryster i motsetning til andre pattedyr som kun har bryst vorter utenom ammeperioden. Fordi når det ble mer vanlig å ligge med hverandre forfra, så skulle synet av kvinnens bryster erstatte synet av kvinnens rumpe. 

Anonymkode: b995b...72c

Men brystene er jo ganske like rumpeballene da. Forskjellen er at pupper har brystvorter. Bryster er to rumpeballer som har gjennomgått en evolusjon.. 

Skrevet

Det finnes det ingen objektivt svar på fordi hulemannen klubbet ned kjærringa og dro henne etter håret til hulen for å forsyne seg. Siden det bare finnes en av to parter som kunne svart på spørsmålet, vil dette forbli et mysterium.

Anonymkode: c8065...c0d

Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Det er sikkert en steinalder-greie.

I den stillingen har hun hendene fri til å gjøre andre ting samtidig, som å vaske opp eller garve skinn, så det var essensielt for å kunne overleve. :ironi:

Synes ikke den stillingen er så veldig spennende, damen blir for passiv og jeg liker heller å se på et par dinglende pupper, så det blir en rask sesjon før hun bennes og bøyes i andre og mer interessante stillinger.

Endret av HankySpanky
Skrevet
3 minutter siden, HankySpanky said:

garve garn,

Garve garn?

Anonymkode: f06b9...570

• Liker 1
Gjest HankySpanky
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Garve garn?

Anonymkode: f06b9...570

Rettet opp, driter i både garn og skinnprosess :P

Skrevet
6 timer siden, Minitroll skrev:

...minus fillers og rumpesilikon.. 

Og med naturlig hårvekst. 

• Liker 1
Skrevet
On 9/15/2018 at 10:10 PM, Pianojenta said:

Gitt at mannen tenner på dyr 

Vi er dyr.

Skrevet

Hadde de sex i steinalderen?

Anonymkode: 15140...392

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)

The Office, anyone?

edit: Ser videon kutter for tidlig. Men etterpå sier han noe om at grunnen til at menn er opptatt av bryster, og kvinner er opptatt av å vise dem fram, er fordi det minner oss om rumpa, og at det kommer fra steinaldertiden "when we used to do you from behind".

Bør også nevnes at Karl Pilkington allerede har begravd denne teorien med et solid poeng:

Spoiler

"If it's all about arse, then why don't gays like a little bit of tit?"

Endret av HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Greit nok, men jeg foretrekker å se det som skjer. Det betyr at nesten alle andre stillinger passer meg bedre enn den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...