Gå til innhold

Tok steinaldermannen damene bakfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg har en medfødt dragning til kvinners akterspeil. Da mener jeg ikke noe slags anal-opplegg, det liker jeg ikke. Men selve formen og utseende på kvinners rumpe er så vannvittig sexy. Jeg føler dette ligger i ur-genene. Ikke noe jeg har lært meg til. Det har bare vært der hele tide, en uimotståelig trang til å ta kvinner bakfra. Kan dette være "lyster" som er arvet fra vår primitive fortid?

Og hva synes dere damer om å bli tatt bakfra? Hvordan føles dette i forhold til andre stillinger? 

Anonymkode: 86b73...5d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleste dyr har jo sex ved at mannen kommer bakfra. 

Anonymkode: 98d58...7a0

Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Stella Rose
Skrevet

For min del blir penetreringen for dyp når mannen står bak. Synes at det er enklere å kontrolere dybden når jeg sitter på topp, evt bakfra når vi ligger på siden🙂

• Liker 1
Skrevet

Elsker det. Å bli tatt bakfra av mannen, eller ri han, det er noe av det beste jeg vet :) 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fleste dyr har jo sex ved at mannen kommer bakfra. 

Anonymkode: 98d58...7a0

Gitt at mannen tenner på dyr 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei første gang en mann tok ei dame bakfra var 12 Oktober 1743 i Lyon i Frankrike klokka 12:53 og avsluttet klokken 12:56

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:

Nei første gang en mann tok ei dame bakfra var 12 Oktober 1743 i Lyon i Frankrike klokka 12:53 og avsluttet klokken 12:56

😂😂

Anonymkode: 62b90...d3f

Skrevet
Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:

Nei første gang en mann tok ei dame bakfra var 12 Oktober 1743 i Lyon i Frankrike

Nå må du gi deg.. jeg lærte at dette var noe dronning elisabeth innførte 1506. London, england 17 juli. 

Anonymkode: 56544...fcf

• Liker 3
Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg.. jeg lærte at dette var noe dronning elisabeth innførte 1506. London, england 17 juli. 

Det var ingen Dronning Elisabeth den 17 Juli 1506. Elisabeth 1 kom ikke til verden før 7 September 1533 og Elisabeth av York kona til Henrik VII ( Bestemor til Eliasbeth 1 ) døde 11 Februar 1503.

Jeg vet selvsagt at du bare skrev det for tull slik jeg gjorde. Men jeg bare nevner at det ikke var noen Dronning Elisabeth i England den 17 Juli 1506 fordi jeg har lyst.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 13
Skrevet

Damene i steinalderen var akkurat likedan som nå. Så da kan du vel tenke resten selv? 

Anonymkode: 80726...7ef

• Liker 1
Skrevet

Bakfra er bra det, men en ender med at ca 1/3 av utstyret ikke blir tatt i bruk. Blir til at en må ta det rolig, så hun ikke får vondt, noe som gir en tid til å kose med kroppen hennes, mens hun vugger seg inn i orgasmen(e). Så for vår del er bakfra ikke en starter eller avslutter. Men hun kommer alltid når vi gjør det bakfra.

Anonymkode: 5a06e...0fd

Skrevet

Nei, steinaldermenneskene foretrakk nok misjonærstilling. Klitoris stimuleres best da. 

Anonymkode: f7196...657

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Det var ingen Dronning Elisabeth den 17 Juli 1506. Elisabeth 1 kom ikke til verden før 7 September 1533 og Elisabeth av York kona til Henrik VII ( Bestemor til Eliasbeth 1 ) døde 11 Februar 1503.

Jeg vet selvsagt at du bare skrev det for tull slik jeg gjorde. Men jeg bare nevner at det ikke var noen Dronning Elisabeth i England den 17 Juli 1506 fordi jeg har lyst.

Det var da en voldsom historieleksjon under en tråd som handler hvorvidt kvinnene blei tatt bakfra! Man lærer litt av hvert her på KG 😀

• Liker 1
Skrevet

Slik som kvinner selekterer menn så hadde nok steinalder mannen mindre penis enn dagens menn. Så, ja, steinalder mannen gjorde det nok bakfra. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik som kvinner selekterer menn så hadde nok steinalder mannen mindre penis enn dagens menn. Så, ja, steinalder mannen gjorde det nok bakfra. 

:baby:

Anonymkode: f06b9...570

• Liker 4
Skrevet

Först måtte mannen slå henne bevisstløs med en klubbe slik at hun ikke bet og klorte hele tiden for å slippe unna. Sa tok han henne slik hun lå. 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Pianojenta skrev:

Gitt at mannen tenner på dyr 

Det er vel bare å fortelle seg selv at jenta er ei bitch.

• Liker 2
Skrevet

Herregud, for et nivå på spørsmålene i seksualitetsforumet for tiden....

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da en voldsom historieleksjon under en tråd som handler hvorvidt kvinnene blei tatt bakfra! Man lærer litt av hvert her på KG 😀

Kanskje det, men jeg kan ikke la være å rette på historiske feil når jeg ser det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...