AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Lurer veldig fordi jeg alltid har bodd alene. Anonymkode: 450e8...3b7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Det har jeg gjort også. Men med kjæresten er det stort sett veldig deilig. Det koster mindre penger, det er noen hjemme sammen med deg, føler seg ikke ensom, man har noen som lager middag , våkne med og så videre. Så er det litt slitsomt også, men mest deilig. Anonymkode: 4557a...ee2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer veldig fordi jeg alltid har bodd alene. Anonymkode: 450e8...3b7 Du bodde alene som barn? Anonymkode: 58026...b7d
Gjest Klodrian Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Det beste med å bo med kjæresten må være det å ha noen i nærheten. Man trenger ikke være sammen hele tiden, bare tanken på at det er noen der, er utrolig deilig. Det er fint å ha noen og lage og spise middag sammen med. For min del fungerer kjæresten som en motivasjon til å få gjort unna husarbeid også.
Addie Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 Det er veldig hyggelig. Og irriterende. Det er noen der som synger, tuller, roter, rydder, lager mat, noen å prate med. Det er noen andre som dusjer når du har tenkt, noen å vente på, noen å diskutere med og noen å le med. Alt i alt, veldig bra for mitt vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Jeg har bodd både på kollektiv. I studentkollektivet var det helt greit, kanskje fordi jeg var heldig som bodde med ikke for party-folk, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er litt slitsomt med det maset med vaskelisten og dele kjøkken med 5 andre, i tillegg til at man må tåle hvis andre folk har besøk mens du er i stuen og lager mat eller vil slappe av i sofaen. Jeg delte heldigvis ikke bad og toalett med dem, siden rommet vårt hadde det men har hørt fra andre studenter (i en annen studentbolig) at det er slitsomt å måtte vente på tur. Anonymkode: fc13d...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå