Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle bestille versace long lasting hydrating foundation fra strawberey, men så har de bare nr.10 :-? Aner ikke hvilken farge det er, men jeg trenger en veldig lys farge.Noen som vet hvor på fargeskalaen denne ligger??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Den er i hvertfall ikke helt lys! Jeg har medium mørk hud, og trenger nummer 11, 10 er vel hakket lysere.

Men den finnes i masse farger (og gultonet eller rosatonet), og det er UMULIG å vite på forhånd hvilken du trenger. Bomkjøp er dyrere enn å kjøpe riktig i første instans!

Skrevet

Hva slags serienummer på farge er dette?

Jeg har (riktignok kun prøve) nr v2001, og jeg trodde fargeserien het fra v2000 (lysest) og oppover?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hva slags serienummer på farge er dette?

Jeg har (riktignok kun prøve) nr v2001, og jeg trodde fargeserien het fra v2000 (lysest) og oppover?

Enig med deg! Den jeg prøvde, het V2011, så da antar jeg v2010 er det samme som nummer 10 (SN tuller igjen), altså er den ikke så veldig lys.

Skrevet

Jeg bruker 2010 (er 99% sikker, skal sjekke når jeg kommer hjem) og den er veldig lys.

Skrevet

Jeg bruker faktisk 2010 og det er en av de lyseste.. :o Er nummer 10 på StrawberryNet den samme altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...