AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Som tittelen sier.. Kan den stige før mens er ferdig, og i det tilfellet er det normalt? Vi har prøvd lenge, og har nå bestemt oss for å bruke eggløsningstester for å få kontroll på når eggløsningen inntreffer slik at kanskje spiren sitter Noen som har erfaring med dette? Har googlet meg grønn uten å finne noe særlig informasjon rundt dette Anonymkode: 44b22...6e6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Lh stiger rett før eggløsning. Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet ditt. Mener du at du har testet etter eggløsning og fått positiv test under menstruasjonen? Vet det skjer hos noen, men det er vel ikke så vanlig. Anonymkode: 7cddf...53f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lh stiger rett før eggløsning. Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet ditt. Mener du at du har testet etter eggløsning og fått positiv test under menstruasjonen? Vet det skjer hos noen, men det er vel ikke så vanlig. Anonymkode: 7cddf...53f Har testet før eggløsning, før menstruasjonen er slutt. Har testet i 3 dager bare for å se, og streken på testene blir bare sterkere og sterkere Anonymkode: 44b22...6e6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Okei. Streken kan variere i styrke gjennom syklusen. Men husk at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, først da er testen positiv. Anonymkode: 7cddf...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå