AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne men jeg må bare. 15 Mai 2011 møtte jeg en jeg trodde var min store kjærlighet. Var hodestups forelsket. Burde kanskje skrevet anonymt her men må bare få det ut. Er ting som ikke trenger nevnes her heller men men. Alt var helt perfekt en mnd før jeg begynte få meldinger om at han hadde sagt han elsket en annen. Men vi fortsate bare være sammen. I 2012 ble jeg gravid. Ei nydelig lita prinsesse. Det var første gang han begynte vise voldelige tendenser. Men tenkte okei det var bare min feil. Vi var sammen i 6 år og bodde sammen i 3. Der begynte han igjen med volden. Så fort det var noe. Så ble jeg dytter inn til veggen og hendene hans presset mot halsen min til jeg nesten sluttet å puste så slapp han. Jeg godtok dette. Jeg vet ikke hvorfor men elsket han vel så høyt at jeg ikke forstod at jeg burde gå. Det gjorde for vondt rett å slett. Vi kranglet hele tiden ute som inne. Datteren vår ble tatt men lettet nå i ettertid samme søren hvor jævli det er så vet jeg hun har det best der hun er nå. Uansett. Gjennom de 6 årene vi var sammen så fikk jeg fler meldinger om at han hadde en annen. Vært utro osv men jeg trodde jo selvfølgelig på han. En dag kom han til meg og sa han ikke klarte mer. Etter jeg flyttet til hjembyen hans for å redde forholdet. Han dro og kom tilbake Max 30 min senere og sa han angret og jeg tok han tilbake. Dager etter hadde han premiere på teateret og kjøpte billett til meg. Der Stod han og flørtet åpenlyst med en jente som senere viste seg at han hadde hatt ett forhold med i flere måneder. Føler meg så utrolig dum og klarer liksom ikke komme over alt han gjorde mot meg. En dag. Siste dagen jeg så han i 2017 i mars. 20 mars så skulle han kjøre meg til legen men han tok ikke telefonen så jeg valgte dra hjem til han. Han åpnet ikke. Stod vel der og ventet en time kanskje. Kjenner døgnrytmen hans. Plutselig kommee han ut og spør ha jeg vil og han har best meg ol å aldri komme dit noe som aldri har blitt sagt. Sædprøve jeg har du noen der inne og han sier hva så. Jeg går inn og hun jeg hadde mistanke om var der, låser seg inn på rommet for jeg blir jo forbanna og ber han få henne ut. Han var jo kjæresten min. Så ringer hun politiet og sier jeg har stalket han i 6 år. Kun for å slippe unna ting han har gjort og utroskapen. Så politiet kommer og jeg forklarer min side og de kjører meg hjem. Han kontakter meg da senere da ei kusine av han sier han prøver kontakte meg så dette viser jeg da til politiet der han sier jeg har misforstått totalt. Jeg fant ut etter dette at alt var løgn. Ikke en eneste følelse for meg i 6 år. Hvordan kan noen være så falske og kalde. Kom meg over han men ikke det han har gjort meg. Blitt med og mer innesluttet. Hvordan kommer jeg meg liksom videre ? Han har gjort dette før med tidligere exer. Diktet opp historier osv. Bare. Hva skjer med folk som han som holder på sånn og kan få seg til å bruke noen på den måten? Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her men føler vel jeg trengte få det ut. Anonymkode: e144a...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå