Gå til innhold

Festbråk. Hvis de skrur ned før politiet kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som fester og spiller høy musikk ganske ofte. Han pleide å spille hele natten, men siden da har politiet vært her 2 ganger. Så nå spiller han ikke hele natten lenger. Problemet er at han ofte bråker etter kl. 23, eller i kortere perioder på natten. 

F. eks. kan han den ene kvelden skru av kl. 23.30, en annen holder han på til 01.00, mens i enkelte tilfeller har han skrudd av rundt 23 for så å skru på igjen senere på natten og spille musikk rundt en halvtime/time.

Dilemmaet mitt er om jeg skal ringe politiet, for deretter å risikere at det er stille når de kommer. De forrige gangene politiet kom, tok det mellom 0,5-2 timer før de dukket opp. Noen som vet hva som skjer hvis jeg klager på nabobråk, men det er stille når politiet kommer? Da blir det jo ord mot ord. Noen som har erfaring med dette?

Sist politiet var her sa de at neste gang, siden han nå hadde fått 2 pålegg, ville han få en kraftigere reaksjon. Men slik jeg forstår loven, må politiet høre at det er bråk for at de kan gjøre noe. Det er nesten så jeg håper at han begynner å bråke hele natten igjen, så han får seg en smekk fra politiet.

Anonymkode: 558e1...5d5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt hvis de spiller musikk etter kl 2300 selv om det er bare i en kort periode, Skulle nesten tro vi har samme nabo. Der er det ofte full guffe i 5-6 timer så en ny runde i 0300-0400 tida. Er så drittlei...

Anonymkode: e0df7...c4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...