Gå til innhold

Mannen vil prøve analsex, men hvordan forberede seg til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, hva er gode tips om forberedelse og gjennomføring.?

Er ganske usikker da jeg kanskje synes det er litt ekkelt... og redd for at det er vondt

Anonymkode: 9804f...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode forberedelser er å bli flinkere til å si nei. Øv gjerne med en venninne.

Anonymkode: 09788...8bc

• Liker 14
Skrevet

Denne guiden er ganske fin:

http://erotikknett.no/analsex-steg-for-steg-2/

Det er fullstendig lov å ha lyst til å teste noe selv om det høres rart ut først, på tross av hva enkelte på dette forumet vil ha deg til å tro.

Anonymkode: f5afc...34e

• Liker 11
Skrevet

Hvis du synes det høres ekkelt ut og er redd det gjør vondt, bør du ikke gjøre det. Det er ikke bra for psyken å gjøre ting du ikke liker seksuelt.

• Liker 5
Skrevet

Helt utrolig viktig at mannen ikke sender den for fort inn(trykker den for hardt). Musklene er trege og må slappe av.

Og mannen må også være ganske stiv.

Renslighet før og etterpå. Trenger ikke tenke på mer ❤️

Kjærligheten og varmen øverst da, selvfølgelig.:yvonne:

Anonymkode: deaed...097

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, hva er gode tips om forberedelse og gjennomføring.?

Er ganske usikker da jeg kanskje synes det er litt ekkelt... og redd for at det er vondt

Anonymkode: 9804f...041

Trenger ikke noen mer forberedelse en at du har vært på do den dagen. Men en kan jo alltids ta seg en dusj og på kondomeriet får man sånn "analrens" hvis man vil skylde med litt vann nederst i tarmen.

Glidemiddel, goooood tid og ta ting trinnvis er vel andre ok tips :) Først kan du jo venne deg til en finger eller to og så kan man neste uke prøve kukkhodet f.eks. Bedre at du blir litt sår etter to fingre og skjønner du må bruke mer glidemiddel osv. enn at du får 20 cm opp i deg og så dagen etter skjønner du har brukt for lite glidemiddel :P

Fint du i alle fall vil prøve det, det setter nok typen din stor pris på!

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor går du med på det hvis du ikke har lyst? Er du redd han skal skille seg fra deg hvis du sier nei? Eller er det andre grunner? Jeg skjønner meg ikke på damer som ikke klarer å si "nei" til noe de ikke har lyst til og/eller er redd for og synes er ekkelt. 

Anonymkode: 1c089...6a4

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du med på det hvis du ikke har lyst? Er du redd han skal skille seg fra deg hvis du sier nei? Eller er det andre grunner? Jeg skjønner meg ikke på damer som ikke klarer å si "nei" til noe de ikke har lyst til og/eller er redd for og synes er ekkelt. 

Anonymkode: 1c089...6a4

Det kan jo være greit å være villig til å prøve nye ting 1 gang når partneren vil det.

Ikke rart folk skiller seg /eller prøver den type sex med en annen dame/  hvis man har et sexliv hvor man aldri aldri kan prøve noe som helst nytt.

Damene klarer  å si nei, men heldigvis så er noen også mer interessert i å tilfredsstille partner/ prøve å utvikle sexlivet enn du er. Normale folk blir da gjerne med på å prøve ting partner vil, selv om det er noe man er litt skeptisk til og ikkei utgangspunktet har så lyst til.

Anonymkode: 72413...e89

• Liker 9
Skrevet

Spis masse ertesuppe. Kombinert med noen chilli burritos med meksikanske bønner. 

Beste forberedelse! 

Anonymkode: 1a8ec...09d

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være greit å være villig til å prøve nye ting 1 gang når partneren vil det.

Ikke rart folk skiller seg /eller prøver den type sex med en annen dame/  hvis man har et sexliv hvor man aldri aldri kan prøve noe som helst nytt.

Damene klarer  å si nei, men heldigvis så er noen også mer interessert i å tilfredsstille partner/ prøve å utvikle sexlivet enn du er. Normale folk blir da gjerne med på å prøve ting partner vil, selv om det er noe man er litt skeptisk til og ikkei utgangspunktet har så lyst til.

Så om noen sier de vil «voldta» partneren, så er det greit det da? 

Jeg har aldri hatt og vil aldri ha analsex. Og jeg er urokkelig. Det skal faktisk respekteres.

For meg høres det ut som noe du ikke vet hva er 😌

Anonymkode: 4fd6d...7d5

• Liker 6
Skrevet

Jeg skulle ALDRI prøve det. Tanken på det var ekkelt og jeg var sikker på at det var vondt. Men så prøvde kjæresten min og stimulere rumpehullet mitt med å bare stryke fingrene over det, en gang vi kjørte doggy. Og da ble jeg veeeldig nysgjerrig😋 prøv dere fram forsiktig. Stopp om du ikke vil så klart.

Anonymkode: 26c49...67e

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt og vil aldri ha analsex. Og jeg er urokkelig. Det skal faktisk respekteres.

Du syns lissom det blir det samme som å like rumpa til dama og spørre om man kan fingre den? :ler:

Såklart respekteres det :) på samme måte som du må respektere om kjæresten din finner seg en dame som liker mer det samme som han eller er villig til å prøve nye ting. Det er nok ikke bare analsex som er no way in hell hos deg vil jeg tippe.

• Liker 3
Skrevet

Mannen vil prøve anal? 

Kjøp en dildo til han og glidemiddel. Smør anal åpningen hans godt inn, bruk tid sån at han ikke blir redd av smerten. Les kroppsspråket hans. Og respekter han hvis han vil avslutte. 

Lykke til!

Anonymkode: c514f...5c9

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

på samme måte som du må respektere om kjæresten din finner seg en dame som liker mer det samme som han eller er villig til å prøve nye ting. Det er nok ikke bare analsex som er no way in hell hos deg vil jeg tippe.:ler:

Vel, heldigvis har jeg en samboer som er sammen med meg fordi han liker min personlighet og ikke pga ting man måtte gjøre seksuelt 😌 Alle mine tidligere kjærester har likt MEG for den jeg er, inklusive en Dom jeg hadde et kort forhold til som sa jeg var en person han aldri ville gjøre slike ting med fordi jeg var så «uskyldig» 😛 I følge bdsmtest er jeg en «Girl» så det passer nok ja 😌

Det fascinerende med KG som anonymbruker er at du ikke vet en dritt om meg! 😊

Skrevet

Kjøp en Humpgear fra Sinful.no. Vend deg til den en periode. Når det går greit kan han penetrere humpgearen som du har i rumpa, uten at du får vondt av friksjonen hans penis skaper. Husk og å bestille masse glidekrem. Humpgearen er myk og lett å vaske. Hump, hump.

Anonymkode: 2d5c8...a32

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en Humpgear fra Sinful.no. Vend deg til den en periode. Når det går greit kan han penetrere humpgearen som du har i rumpa, uten at du får vondt av friksjonen hans penis skaper. Husk og å bestille masse glidekrem. Humpgearen er myk og lett å vaske. Hump, hump.

Den finnes i 2 størrelser, så sjekk det før kjøp, hvis du er redd det blir for stort.

Skrevet

Det er viktig at du slappe av og ikkje spenne kroppen. Det er berre godt om du slappe av og bruke mykje glidemiddel. Spenne du kroppen gjer det vondt.

Anonymkode: 6bd83...c5c

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du er mann? Foreslår at du lar kjæresten din gjøre alt på deg som du har lyst til å gjøre på henne. Heftig anal med dildo, og la henne også kjøre dildoen langt ned i halsen din. Som at du brekker deg, kaster opp og snørr og tårer. 

For som regel er det kvinnene som må stille opp. Og sier hun nei takk får hun tilbake meldinger som den du skriver. Hva med å snu det? Og muligheten for at du liker at din anal blir kjørt er jo mye større. Du har en prostata. 

Hva med å respektere at noen kvinner ikke vil? Dette med "elsker du meg prøver du"? Hva med "elsker du meg respekterer du at jeg ikke vil"?  Og masing.....aldri sexy!

Anonymkode: c514f...5c9

• Liker 5
Skrevet

Jeg syntes også det var ekkelt før.

her begynte vi å eksprimentere i fylla med en fing, så edru så ble det liksom bare mer og mer. Når jeg merket at HAN ville og prøvde uansett om jeg sa jeg ikke visste om jeg var i mood for det, så tenkte jeg at han heller ikke syntes det var ekkelt så da gikk det enda bedre ;) 

nå har vi egentlig mye analsex, helt fantastisk! Prøvde også dildo i analen + han i det vanlige hullet, her en dag. Det må prøves evnt når dere kommer litt lenger, jeg kom helt seriøst på 10 sekund! 

Anonymkode: 51296...323

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, om du ber ungen din prøve ut forskjellig type mat minst en gang før h*n avskriver det, så aksepterer du om ungen kontrer med: "Så om noen vil jeg skal spise fluesopp, så er det greit det da?". 

Poenget, kjære AB, er at det selvfølgelig finnes grenser. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...