Gå til innhold

DAMER: Kan man venne musa til å tåle mye/ofte sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest onani-tråden "Har du onanert i dag?" Mange skriver der at dem onanere mange ganger hver dag. Mistenker at mange av disse er menn (evt damer med klittorgasmer). 

Lurer derfor på om vi DAMER kan venne musa til mye og ofte sex (med penetrering av penis, dildo, vibrator el med litt str) slik at det ikke blir konstant sårt der nede? Er det noen av dere som har mye slik sex uten disse problemene? Vil jo la lysten styre hvor heftig det blir, så orker ikke ta det rolig for å unngå dette. Kjenner det godt nederst i magen at det har blitt mye de siste dagene. 

Er jo gjerne sånn at mye vil ha mer med sex,så handler på ingen måte om at det er for tørt. Jeg er veldig våt og klar! 

Anonymkode: 43ef3...6bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg og kjæresten ikke har sex på en god stund så blir jeg fort sår der nede når vi har sex igjen. Så her "må" vi ha sex minst 1 gang i uken for at jeg ikke skal bli sår. Merker det har gått en uke uten når jeg har mensen, for å si det sånn. 

Anonymkode: 6fd81...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før, da vi fortsatt var glade i hverandre, hadde vi masse sex 4-6 ganger om dagen, hver dag.

Det var ikke noe problem da, så går sikkert an å «trene opp»

Anonymkode: 915e3...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før, da vi fortsatt var glade i hverandre, hadde vi masse sex 4-6 ganger om dagen, hver dag.

Det var ikke noe problem da, så går sikkert an å «trene opp»

Anonymkode: 915e3...006

Uten sårhet altså? Kan jeg spørre hvor gammel du var? Det har kanskje litt å si, sammen med størrelsen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir nok vant til det ja....

Ikke noe problem med lange økter eller mange ganger hver dag..... 

Kun en gang jeg har nesten blitt sår..... Fordi vi hadde konstant sex hele natten, sov 10 min, så sex,sove litt sex igjen osv.... Han var den som måtte stoppe fordi han ble sår......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye sex i 16 år. De første årene ble jeg mye sår, men så skjønte jeg at å skylle skjeden med vann var det jeg gjorde feil. Ødela balanse nedentil. Nå vasker jeg meg kun utenpå, med vann eller tilpasset såpe. I ferier med ekstra mye sex passer jeg på å spise mye yoghurt og drikke juice. Sukker er ikke positivt. 

Anonymkode: 5e127...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt mye sex i 16 år. De første årene ble jeg mye sår, men så skjønte jeg at å skylle skjeden med vann var det jeg gjorde feil. Ødela balanse nedentil. Nå vasker jeg meg kun utenpå, med vann eller tilpasset såpe. I ferier med ekstra mye sex passer jeg på å spise mye yoghurt og drikke juice. Sukker er ikke positivt. 

Anonymkode: 5e127...248

Vasking av skjeden vet jeg man ikke skal. Har også erfart at for mye kos av dusjstrålen ikke er så lurt 😅 selv så godt det er 🙈

Er mest utvendig og akkurat i åpningen som føles sårt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex i over 30 år og i lange perioder opp til 3 ganger om dagen, men har aldri opplevd å bli sår. Jeg er jo kåt og våt så det glir jo godt.

Anonymkode: 90151...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sår uansett hvor våt jeg er. Blir fort våt, men fort sår og. Men har fortsatt ikke noe i mot sex ofte. :fnise: Kan venne meg til mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, s0la skrev:

Jeg blir sår uansett hvor våt jeg er. Blir fort våt, men fort sår og. Men har fortsatt ikke noe i mot sex ofte. :fnise: Kan venne meg til mye rart. 

Kan se ut til at det er det jeg ender opp med også, for orker jo ikke la være selv om det er sårt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir sår uansett. Men det gjer ikkje noko. Synest det er koselig dagen etterpå å kjenna sårheten 🤩

Anonymkode: 29505...3a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en kan bli vant med hyppig sex kan en anta. Men ikke alle klarer å venne seg til å ha ofte sex når mannen er 3-4 ganger normal i volum. Det kjenner de fleste i flere dager etterpå. Da kan det være lurt å ta noen dagers pause. 

Anonymkode: 9de5f...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye sex med eks gjennom 10 år, ble alltid litt sår uansett selv om jeg var våt, av og til veldig sår. Hadde sex nylig og fikk faktisk et langt kutt i indre kjønnsleppe og ekstremt sår med «bremsespor» inn i huden rundt kjedeinngangen, og jeg var veldig våt. Så jeg blir aldri vant til det 😕 

Anonymkode: 85122...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke vant med det, det blir snarere verre og verre og sårere og sårere jo mer sex jeg har. Men har jeg pause et par dager så er det fint igjen. 

Blir vanligvis ikke sår etter en runde, men når man puler i timesvis eller flere ganger gjennom natta samt morgenen etter så vil det svi greit der nede etterhvert. Størrelsen hans teller også inn her, blir fortere sår jo større han er i bredden. Og jeg blir mer sår når han har kommet inni meg, tror sæd tørker ut litt, eller om det er salt i såret-greia. 

Men det viktigste er forspill. Kåt og våt kan man bli på et sekund, men det tar lengre tid å bli mer elastisk og vide seg litt ut der nede. Altså, tar man en kjappis uten noe særlig forspill så kan det være vanskelig å få den inn, han må drive og lirke og bruke makt for å presse den inn, og man slipper ut et lite klynk som der og da bare er god smerte, men det rakner jo der nede og vil svi som bare det etterpå. Imens han jeg har en skitten affære med nå er oralfiksert og kan slikke meg herfra til evigheten, så når det er på tide med penetrering etter jeg har kommet ørten ganger så plopper den bare rett inn og jeg har aldri blitt sår med han.

Så det er vel beste måten jeg kan unngå problemet, lang oppvarming. Glidemiddel er jo også et must som alle med respekt for god sex har i nattbordskuffen, jeg har et som er spesielt for sår hud. Det føles svalt og lindrende, pluss mer glid hjelper sånn at det blir mindre friksjon og dermed også mindre sårhet. Bruker det først etter skaden er skjedd da sånn at jeg kan ha enda mer sex til tross for sårhet, men jeg burde vel kanskje brukt det hele tiden sånn at jeg ikke ble sår i utgangspunktet. 

Men for meg er det å liksom skulle trene seg opp til å ikke bli sår egentlig synonymt med å vide ut skjeden, og jeg har jo lyst å være litt trang selv om det ikke er praktisk. Jeg liker jo friksjon, å kjenne og klemme rundt hele penis fra rot til tupp når han er inni meg. Det er jo digg å gå inn før man er helt klar og, da kjenner man liksom alt så mye mer. Liker jo til og med litt smerte akkurat da. Imens når man er steinklar for penetrering etter laaangt forspill så begynner jeg å skjønne litt det menn sier med å sammenligne vide skjeder med å putte pikken i en bøtte med vann. Ikke at jeg blir SÅ vid av litt slikking da, men den glir liksom for lett inn og jeg kjenner den litt mindre.

Og vil du egentlig øve deg opp til å bli videre? Jeg vet ikke om det er mulig engang (utover å føde barn), da tror jeg du daglig må ligge og onanere med noe av voldsom størrelse. Kan jo være det går, men det skal du ikke banne på.

Anonymkode: 5a159...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man øver seg ikke opp til å bli "videre" - men mer fleksibel. 

Jeg trenger ikke spesielt langt forspill for å bli klar for penetrering hvis det var det som var spørsmålet. Men ja, man kan sikkert si at jeg har "trent" meg opp. Det er mye rart som trener de musklene, både runking, trening (rygg, mage, bekken) og sex (alle typer sex. Man bruker jo bekkenbunnen selv om man runker klitten, for eksempel). 

Spørs jo hva man mener med mye eller ofte sex. Jeg er nå vant til å ha sex med mannen nesten hver dag når vi er sammen, hopper over en dag om vi er trøtte, har sex flere ganger den dagen om vi er ekstra kåte en dag. Han er helt normal størrelse. Iblant bruker vi også leker i tilegg til ham, han er feks glad i å se om det er plass til et leketøy i tillegg til ham inni meg (det er det, men da blir jeg til gjengjeld ganske kjørt, så det kan vi ikke gjøre hver dag). 

Anonymkode: 860d1...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...