Hudpleier Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Jeg trenger noen innspill og råd. Jeg er 45 år med bachelorgrad i samf fag, har mange års erfaring i salg, ledelse og som bedriftseier. Men er såå lei. Etter å ha grublet meg til stress, har jeg nå endelig turt å ta steget med å ta opp fag med stor suksess og er tre fag vekk fra å komme inn på psykologi profesjon. Tenker å søke til våren. Jeg har alltid villet dette, men noen ganger tar livet andre vendinger enn planlagt og man går andre veier. Nå er jeg plutselig i en dump hvor jeg har fått for meg at det er for sent, selv om jeg godt kan jobbe lenger enn normal pensjonsalder som psykolog. Har tidligere tatt et år med psykologi og brenner for faget. Ser for meg at 6 år med studier er så langt unna og at jeg heller kan gå for en master i samf fag og ha ok økonomi. Hva tenker dere? Hjelp!
herzeleid Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Jeg tenker at hvis dette er noe du ønsker bør du ta denne utdannelsen. Det er mange som skifter arena ganske sent, og jeg tenker det er mer fornuftig å drive med noe du brenner for, og pensjonere deg senere, enn å lide deg gjennom noe du ikke liker. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Følg drømmen! Stå på:) Mye bedre å ha en jobb du elsker og brenner for selvom det tar tid å komme dit. Det er fortsatt 25 år til du pensjoneres så ikke kast bort mer tid på noe du syntes er kjedelig eller ok! Heier på deg:) Anonymkode: 27006...365
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå