AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Jeg så en serie eller film på prime video. Nå husker jeg ikke hva det var jeg så på og det er veldig irriterende! Dette er det jeg husker: Et man og en kvinne kommer til et hus i øsende regnvær. Det står en mann utenfor og de spør om de kan komme inn. Mannen spør hvor de er fra og de svarer st de er fra Syria. De får komme inn. Det er flere mennesker der og paret får seg mat og slapper av med de andre. Han spiller trekkspill og hun står i døren og beundrer han mens hun sier at hun går på rommet. På rommet tar hun av seg genseren og det kommer til syne at hun har to gullbarer på magen festet med plastfolie. Hun tar disse av og gjemmer de under sengen eller dynen. Videre snakker hun med moren på telefonen og så hører hun plutselig skudd fra underetasjen. Moren spør hva som skjer, men kvinnen legger på. Så går hun ned trappen og hun ser at noen er døde og vi får se flere blir skutt. Hun står i trappen til den mørkkledde skytteren ser henne og går etter henne opp. Hun går under sengen og vi får se at han skyter mot en seng som ikke er hennes og vedkommende som har gjemt seg der dør. Videre ser vi at kvinnen tar gullbarene og springer ned trappen der hun må gå forbi son døde kjæreste. Hun springer ut i regnet og mørket, skytteren følger etter henne ut. Så sovnet jeg Er det noen som vet hvilken serie eller film dette er?? Takknemlig for all hjelp 😅 ❤️ Det er også mulig at denne filmen/serien ikke var engelsktalende. Anonymkode: 7d6b6...a15
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Mord uten grenser på NRK? Anonymkode: e5f2d...279
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mord uten grenser på NRK? Anonymkode: e5f2d...279 Jaaaa!!! Det var NRK!! Tusen takk, fy søren for en lettelse 😂👏 Takk! Anonymkode: 7d6b6...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå