Gå til innhold

gjest nå

Fremhevede innlegg

Gjest Onani... igjen
Skrevet

Hei, etter å ha lest en del tråder om onani og dildoer, vibratorer og slikt lurer jeg på om dette er noe alle jenter driver med? Ikke at det er noe galt i det på noen måte, men jeg onanerer ikke i det hele tatt og lurer på om det finnes andre som meg?

Jeg har forsøkt å onanere flere ganger, men uansett tenner jeg ikke, og om jeg så er tennt går det over så sant jeg er i gang. Tror jeg trenger mer stimulering enn det jeg er i stand til å gi meg selv. Trenger liksom hud kontakt tror jeg. Ellers har jeg et godt sexliv med samboeren min, og jeg er i god kontakt med min seksualitet og vet akkurat hva jeg liker og har ingen problemer med å be han om det. Men akkurat onani får jeg ikke til. Fantaserer heller ikke noe særlig, har en del sex drømmer om natten, men så godt som ingen ellers. Ikke er det et savn heller, har jo et godt tilfredsstillende sex liv. Bare lurer igrunn. Vet ikke helt hva jeg vil frem til her, men jeg kom til å lure på om alle jenter onanerer, føler meg litt annerledes etter å ha lest litt her inne...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sexologen
Skrevet

Det er de færreste som klarer å få orgasme under sex som ikke klarer det på egenhånd, så får håpe du er unntaket. Ellers så er det bare å råde deg til å prøve videre.

Skrevet

Jeg onanerer heller ikke. Har ikke vært singel særlig lenge av gangen siden jeg begynte å ha sex, ting hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde gått lenge uten sex.

Mine kjærester og jeg har da funnet ut sammen hvordan jeg skal få orgasme, og jeg får orgasme med kjæresten og ikke på egenhånd. Har prøvd noen ganger men det blir liksom ikke noe ut av det og så kan jeg jo bare gå og ha litt "ordentlig" sex i steden for... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

De fleste folk med normal sexdrift onanerer da vel??

Selv om jeg har et supert sex liv med samboeren, er ikke han alltid der da, og da koser jeg med meg selv.

Trenger ikke akkurat være kåt på forhånd, men bare ha lyst på en orgasme liksom. Fantaserer heller ikke så mye, bare fokuserer på hvor deilig det er jeg. Som oftest blir det en "kjapp" en med en vibrator. Får ut litt stress og blir så deilig etterpå (og under da selvsagt :) )

Tror det er viktig å ha litt peiling på hva som funker med sin egen kropp for å ha det helt topp med noen.

Gjest Ottar
Skrevet
Hva er normal sexdrift? Mener du at jeg skal gjøre noe jeg ikke har lyst til? Jeg kan da fint ha et godt sexliv uten å onanere. Jeg finner ut av hva som er godt sammen med mannen min, er ikke det bra?
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg onanerer aldri alene...føler jeg får ingenting ut av det, og synes faktisk det er utrolig kjedelig,..

(Og jeg har ingen pyskiske sperrer, eller trangsynt onani-syn,..Og jeg får faktisk orgasme under sex! "sensasjon",...)

Nei. Og jeg må innrømmet at jeg er ganske lei den "myten"....verden er ikke svart/hvit :wink:

Skrevet

Tror det er litt opp og ned fra person til person. Jeg onanerer ofte jeg, selv om jeg har samboer. Men det er ikke alltid han vil ha sex, og da fikser jeg saken selv. :sjarmor:

Jeg vil ikke si at jeg er så veldig kåt, men har bare lyst på en orgasme. par minutters kos, også har jeg blitt kvitt litt stress. Tror ikke det er verken unormalt eller normalt å onanere når man er i et fast forhold. Man får da gjøre som man selv føler for.

Skrevet

Vi onanerer begge, både hver for oss og sammen.

Dessuten bruker vi ofte vibrator når vi har sex.

Det er den absolutt enkleste måten for kona å få orgasme på. Enten ved vibrator eller munnsex.

For oss er onani et tegn på at vi begge liker kroppen vår.

Gjest Formosiss
Skrevet

Hm.

Jeg har aldri fått noe ut av å bruke bare fingrene, eller, jeg blir jo våt - men det gir meg ingenting annet enn det. Jeg får aldri orgasme om jeg bruker fingrene og tar på meg selv.

Jeg er dog en av de som våkner av at jeg får orgasme om natten, mens jeg sover. Det er deilig, men også frustrerende ;-)

Jeg og kjæresten min har et finfint sexliv, og han har ingen problemer med å gi meg orgamse. Jeg bruker i tillegg dusjen -mye-, da dette er det eneste jeg har funnet som faktisk funker 'på egenhånd' - dessverre er dusjhodet vårt sånt ekkelt som sprer strålene ;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Når man ofte har orgasme om nettene er det et tegn på at man ikke får det nok når man er våken. hadde det slik når jeg var singel og utsultet ;)

Skrevet

Jeg opplever at onani øker sex lysten min generelt.

Jo mer jeg koser med meg selvm, jo mer har jeg lyst på sex med kjæresten så dette fungerer utmerket på meg :-)

Skrevet
Hm.

Jeg har aldri fått noe ut av å bruke bare fingrene, eller, jeg blir jo våt - men det gir meg ingenting annet enn det. Jeg får aldri orgasme om jeg bruker fingrene og tar på meg selv.

Jeg er dog en av de som våkner av at jeg får orgasme om natten, mens jeg sover. Det er deilig, men også frustrerende ;-)

Jeg og kjæresten min har et finfint sexliv, og han har ingen problemer med å gi meg orgamse. Jeg bruker i tillegg dusjen -mye-, da dette er det eneste jeg har funnet som faktisk funker 'på egenhånd' - dessverre er dusjhodet vårt sånt ekkelt som sprer strålene ;-)

Kjøp et sparedusjhodet. Der finnes det en del varianter som samler strålende ganske bra ;)

Gjest Formosiss
Skrevet
Når man ofte har orgasme om nettene er det et tegn på at man ikke får det nok når man er våken. hadde det slik når jeg var singel og utsultet ;)

Problemet er at jeg hverken er singel eller "utsultet", har en kjæreste som er veldig kosen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...