AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Både i går og i dag har det blitt endel g-punkt stimuli 😍 men kjenner at jeg begge gangene har fått litt vondt nederst i magen etterpå. Er dette vanlig? Det er en ny stilling for meg, men ikke kjent noe sånt før.. Anonymkode: aeffa...b85
Sphynx Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både i går og i dag har det blitt endel g-punkt stimuli 😍 men kjenner at jeg begge gangene har fått litt vondt nederst i magen etterpå. Er dette vanlig? Det er en ny stilling for meg, men ikke kjent noe sånt før.. Anonymkode: aeffa...b85 Kan være du bare er støl
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Kom på nytt igjen rett etter dagens runde 🙈 Anonymkode: aeffa...b85
Sphynx Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom på nytt igjen rett etter dagens runde 🙈 Anonymkode: aeffa...b85 Hm. Jeg har snakket med flere som har fått vondt nederst i magen etter intens, hard sex. Gjerne med noen litt større. Håper det går over
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 Akkurat nå, Sphynx skrev: Hm. Jeg har snakket med flere som har fått vondt nederst i magen etter intens, hard sex. Gjerne med noen litt større. Håper det går over Okei, da er det sikkert helt normalt og antageligvis pga en ny stilling at jeg ikke har kjent det slik før 😉 Takk😊 Anonymkode: aeffa...b85
Sphynx Skrevet 15. september 2018 #6 Skrevet 15. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, da er det sikkert helt normalt og antageligvis pga en ny stilling at jeg ikke har kjent det slik før 😉 Takk😊 Anonymkode: aeffa...b85 Tipper det er uvandt med den type stimuli og i den stilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå